همشهری آنلاین: همه مسابقات حرفه‌ای فوتبال ایتالیا در آخر هفته پس از حمله قلبی و مرگ بازیکن میانی تیم لیوورنو، پیماریو ماروسینی، در حین مسابقه این تیم در چارچوب سری B لیگ این کشور با تیم پسکارا، به تاخیر افتاد.

 Morosini

به نوشته دیلی تلگراف وب سایت سری B لیگ ایتالیا مرگ این بازیکن را چنین اعلام کرد: "تراژدی در میدان بازی. پیماریو ماروسینی پس از ایست قلبی در حین مسابقه میان تیم‌های پسکارا و لیورونو درگذشته است."

"این بازیکن 25 ساله، بازیکن سابق تیم شهر آتالانتا، در ژانویه امسال از تیم اودینسه به تیم لیورونو منتقل شده بود و 9 بازی برای این تیم انجام داده بود."

ماروسینی در دقیقه 31 بازی از حال رفت و در میدان مسابقه تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت. برای احیای این بازیکن از دستگاه شوک‌کننده استفاده شد.

ماروسینی که بازیکن قرضی از اودینسه بود سپس به سرعت به بیمارستان سانتو اسپیریتوی شهر پسکارا منتقل شد.

football

دکتر لئوناردو پالوسیکا در این بیمارستان گفت: "ما تمام تلاش خود را کردیم، اما او هوشیاری خود را به دست نیاورد." به گفته یک دکتر دیگر در بیمارستان پسکارا، ماروسینی باریکن سابق  تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا ، پیش از رسیدن به بیمارستان مرده بود.

این حادثه درست چند هفته پس از آن رخ می‌دهد که فابریس مومبا، بازیکن میانی، تیم بولتون وندررس در مسابقات جام حذفی انگلیس به طور مشابهی دچار حمله قلبی شد، اما پس از انتقال به بیمارستان نجات یافت و بهبودی قابل توجهی پیدا کرده است.

سری A لیگ ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که فدراسیون فوتبال این کشور مسابقات حرفه‌ای آخر این هفته را به تاخیر انداخته است.

کد خبر 166256
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز