همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم درباره آخرین وضعیت قرائت تخلفات شورای عالی ایرانیان از تصویب نهایی گزارش تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان در کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

حسین ابراهیمی در گفت‌و گو با همشهری آنلاین درباره آخرین وضعیت گزارش تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان گفت: با رفع نواقص موجود در گزارش تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان، تصویب نهایی این گزارش در کمیسیون امنیت ملی مجلس روز یکشنبه یا سه شنبه انجام می‌گیرد.

نماینده مردم بیرجند و درمیان با بیان اینکه قرار بود طی هفته گذشته نمایندگان طرح‌های پیشنهادی خود را برای اصلاح این گزارش آماده و به کمیسیون ارائه کنند، گفت: در حال حاضر کمیسیون تصمیم دارد با بررسی این پیشنهادها، اشکالات جزئی موجود در گزارش را رفع کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم ادامه داد:  از آنجایی که گزارش هیئت‌های تحقیق و تفحص ابتدا باید به تصویب کمیسیون برسد و بعد برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه ارسال شود، این احتمال وجود دارد که تا پایان مجلس هشتم گزارش تخلفات شورای عالی ارانیان در صحن علنی قرائت شود.

کد خبر 166130
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز