همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: هدف ناتو از حضور در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم تسلط بر کشورهای حوزه شرق آسیا است.

احمدی نژاد

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد صبح پنجشنبه 24فروردین در دیدار عمومی با مردم شهرستان جاسک با اظهار اینکه راه و اندیشه قدرتهای زورگو شیطانی است، بیان داشت: هدف نیروهای ناتو در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، تسلط برای کشورهای هند، پاکستان، چین و روسیه است.

وی با بیان اینکه هدف ناتو از تصرف افغانستان با هدف باز کردن راه به کشورهای شرق بوده است، افزود: از زمان حضور ناتو آدم کشی، غارت، قاچاق مواد مخدر افزایش یافته است در حالی که با شعار مبارزه با تروریسم و جلوگیری از توزیع مواد مخدر وارد افغانستان شده اند، کشورهای غربی باید بدانند حضور آنها در منطقه عامل اصلی تمام ناامنی ها بوده است.

احمدی نژاد اظهارداشت: کشورهای غربی به بهانه های مختلف در منطقه دهها پایگاه نظامی برپا کرده اند و انواع تسلیحات نظامی را در کشورهای همسایه به بهانه حفظ منافع مستقر کرده اند و هزینه های حضور را از کشورهای همسایه می گیرند.

حضور غریبه ها در منطقه نمی تواند امنیت و ثبات را در بر داشته باشد، امنیت منطقه تنها با حضور نیروهای کشورهای همسایه امکان پذیر است.

رئیس قوه مجریه گفت: آمریکا و متحدانش در منطقه دعوا درست می کنند و به بهانه حل مشکل لشکر کشی می کنند و موجب می شوند تا امنیت منطقه دستخوش ناامنی شود.

احمدی نژاد همچنین با اشاره هدف دولت در عمران و آبادانی کشور در سال 91 افزود: دولت تصمیم گرفته است تا تمام پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا را تا پایان دولت دهم به اتمام برساند که این امر محقق نخواهد شد مگر با همکاری و همیاری ملت همیشه در صحنه ایران.

وی با اشاره به مصوبات سه سفر قبلی دولت در جاسک، بیان داشت: 102 مصوبه برای عمران و آبادانی شهرستان جاسک مصوب شد که 56 مصوبه به طور کامل به اتمام رسیده است و 14 مصوبه در حال اجرا است، همچنین در جلسه هیئت دولت 32 مصوبه ای که اجرا نشده است مورد بررسی قرار خواهد گرفت و موانع و مشکلات آن رفع خواهد شد.

کد خبر 165939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز