همشهری آنلاین: نگارخانه "آن"، فعالیت‌های سال 91 خود را با نمایش انفرادی عکس‌های ستاره سنجری آغاز می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین مجموعه عکس «پایان استمراری» ستاره سنجری که نخستین نمایشگاه انفرادی این عکاس جوان محسوب می‌شود، جمعه 25 فروردین در نگارستان آن به نمایش در خواهد آمد.

«پایان استمراری» روایت‌گر«مرگ» همزاد زندگی است را از زاویه تازه و تا به حال دیده نشده به عنوان تم موضوعی دستمایه قرار داده است.

سنجری در این عکس‌ها، مرگ را از دریچه چیدمان اشیای کاربردی، روزمره و کم اهمیتی در کنار تصویرهای کلاسیک از اشیاء بی‌جان به تصویر کشیده است.

این عکس‌ها در عین حال از فضایی با تونالیته‌های رنگی مختلف بهره می‌برند و نوستالژی نقاشی‌های کلاسیک را در نگاه اولیه به بیننده یادآوری می‌کنند.

ستاره سنجری در سال 1388 مجموعه عکسی به نام «مهمان خوانده» خلق کرد که هنوز به نمایش عمومی در نیامده است؛ اما توانسته موفق به دریافت جوایز متعددی نظیر نفر ممتاز فراخوان خانه معاصر، دیپلم افتخار بخش ویژه تصویر سال، منتخب شده برای چاپ از سوی انتشارات یساولی و انتشار در مجله الکترونیکی تاک شود، «پایان استمراری» دومین مجموعه عکس او محسوب می‌شود که جمعه پیش رو به نمایش در خواهد آمد.

سنجری در سال 1384 تحصیل در رشته گرافیک در دانشگاه الزهرا را آغاز کرده و در مدت تحصیل از واحدهای عکاسی گوهر دشتی و غزاله هدایت بهره برده است، او سپس دوره های حرفه‌ای را نزد یحیی دهقان‌پور و حمید سوری گذرانده و در پروژه «یاد بودی برای امروز» علیرضا فانی (که سال گذشته در گالری خاک به نمایش در آمد) به عنوان دستیار حضور داشته است.

نمایشگاه «پایان استمراری» ،عصر جمعه 25 فروردین آغاز به کار می‌کند و تا سوم اردیبهشت در نگارخانه آن واقع در ونک،خیابان سئول،شماره چهل میزبان علاقمندان است.

کد خبر 165636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز