مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه شهری: در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ایستگاه‌های فرهنگی شهرداری در تمامی میادین اصلی شهر بر پا می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های فرهنگی شهرداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تکیه بر ارزش‌های دینی و ایجاد یکپارچگی و انسجام عملی در بخش‌های مختلف شهرداری به انجام می‌رسد، گفت: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی از عزاداران فاطمی در روز شهادت فاطمه(س) در تمامی میادین اصلی شهر تهران به انجام می‌رسد.

عبادالله رمضانی در مورد ویژه‌برنامه‌های شهرداری تهران در ایام فاطمیه اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با هدف ترویج سیره عملی زندگانی حضرت فاطمه(س)، ترویج فرهنگ حیا و حجاب و عفاف با تکیه بر ارزش‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود. وی در ادامه دیگر اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه را تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با پاسداشت مراسم و مناسبت‌های مذهبی و یکپارچگی و انسجام عملی در بخش‌های مختلف شهرداری عنوان کرد. رمضانی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری در مساجد شهر تهران تحت عنوان مراسم بانوی اخلاق در شب و روز شهادت حضرت فاطمه(س)برگزار می‌شود.

رمضانی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی از عزاداران فاطمی در روز شهادت آن حضرت در تمامی میادین اصلی شهر تهران، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی در مساجد منتخب شهر تهران و فضاسازی سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و محوریت حیا و حجاب تحت عنوان برنامه هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: مراسم عاشورای فاطمی نیز با برپایی تجمع هیئات فاطمی در میدان هفتم تیر در روز شهادت فاطمه(س) برگزار می‌شود. وی در ادامه گفت: برنامه تا همیشه بانو با بهره برداری از ظرفیت روزنامه و گروه مجلات برای ترویج فرهنگ فاطمی توسط مؤسسه همشهری و طراحی و تولید محصولات فرهنگی از جمله آلبوم صوتی، پوستر و کتاب توسط اداره کل امور فرهنگی از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران است.

کد خبر 165430
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز