سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: عامل یک جنایت وقتی متوجه شد که پلیس پدرش را به اتهام فراری دادن او دستگیر کرده با پای خودش به اداره آگاهی رفت و تسلیم شد.

متهم

ساعت یک بامداد 29 اسفند ماه 90 ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان یک درگیری خونین در خیابان خاوران قرار گرفتند و به بررسی‌های ویژه دست زدند. تحقیقات حکایت از آن داشت که قربانی میلاد نام داشته و 16 ساله بوده است. وی در یک درگیری با ضربات چاقو به کام مرگ رفته بود که با دستور بازپرس جنایی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند. در تجسس‌ها مشخص شد که قربانی به همراه 2 برادرش با رفتن به خانه جوانی به نام سعید با او درگیر شده بودند.

طبق گفته شاهدان، درگیری به خاطر نگاه چپ رخ داده و باعث شد که یکی از طرفین، با ضربات چاقو به قتل برسد. شواهد نشان می‌داد که عامل جنایت حسین نام دارد که به هواخواهی از همسایه‌اش (سعید) وارد درگیری شده و با چاقو ضربه‌ای به مقتول زده بود. به همین خاطر قاضی دستور بازداشت این جوان را صادر کرد اما وی پس‌از جنایت فراری شده و خانواده‌اش نیز اطلاعی از مخفیگاه وی نداشتند.

در مرحله بعدی وقتی پلیس متوجه شد که پدر عامل جنایت پس از حادثه پسرش را که در درگیری مجروح شده بود به بیمارستان برده و پس از آن او را فراری داده است، این مرد را به اتهام فراری دادن قاتل دستگیر کرد. همزمان با دستگیری وی عامل جنایت 7 فروردین ماه با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم پلیس کرد. وی در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه صدای درگیری شنیدم و زمانی که از پنجره نگاه کردم متوجه شدم که چند نفر با یکی از همسایه‌های ما درگیر شده‌اند. من نیز به هواخواهی از پسر همسایه با برداشتن یک چاقو از خانه بیرون رفتم و در درگیری ضربه‌ای به مقتول زدم. بعد فرار کردم و از پدرم خواستم تا مرا به بیمارستان برساند. چون از ناحیه قفسه سینه احساس درد داشتم. بعد از آن هم به سمت شمال کشور رفتم و در خانه یکی از بستگانم مخفی شدم اما وقتی متوجه شدم پدرم را دستگیر کرده‌اند چاره‌ای جز تسلیم شدن ندیدم.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت برای وی صادر شد و او جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 164788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز