همشهری‌آنلاین: قیمت سکه طرح جدید امروز 775 هزار تومان و نیم سکه 387 هزار تومان بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، قیمت انواع سکه و طلا در جدول زیر آمده است:

نوع طلا یا سکه

قیمت

هر اونس طلا

1669 دلار

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

782 هزار تومان

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

775 هزار تومان

نیم سکه

387 هزار تومان

ربع بهار آزادی

206 هزار تومان

سکه گرمی

107 هزار تومان

هر گرم طلای زرد 18 عیار

78 هزار تومان

کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر مطالبی را درباره آینده وضعیت سکه و طلا به مهر گفته که مهمترین آنها در زیر ‌آمده است:

  • حدود دو هفته گذشته یعنی از روزهای پایانی سال 90 تاکنون قیمت طلا در بازارهای جهانی تغییر چندانی نداشته است و دامنه نوسانات آن حدود 10 دلار بوده است و همین امر باعث شده که در طول تعطیلات نوروزی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نوسان خاصی نداشته باشد.
  • نوسانات قیمت سکه در این مدت در حد 2 تا 3 هزار تومان بوده است.
  • در حال حاضر با فعال شدن بازار سکه و طلا، گزارشی مبنی بر افزایش تقاضا برای خرید نبوده است که در پی آن شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.
  • هر ساله معمولا در اوایل فصل بهار تغییرات در قیمت نفت در بازارهای جهانی ایجاد می‌شود اما امسال تغییرات زیادی را شاهد نبودیم که تاثیر زیادی بر قیمت طلا بگذارد.
  • پیش بینی می‌شود با توجه به اینکه قیمت سکه طی حدود 20 روز گذشته نوسان زیادی را نداشته است، طی یک هفته آینده هم وضعیت قیمت‌ها در همین حد باقی بماند و تغییر زیادی را نداشته باشد.
  • باید منتظر واگذاری و عرضه سکه‌های پیش فروش باشیم تا بتوانیم تاثیر آن را بررسی کنیم. این سکه‌ها بلافاصله وارد بازار نمی‌شود و هر زمان که وارد شد با توجه به قیمت جهانی باید تاثیر آن را در نظر گرفت.
کد خبر 164627
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز