همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال هفت نفره ایران در دیدار فینال مسابقات بین‌المللی روسیه برابر میزبان شکست خورد و نایب قهرمان شد

foot

در جریان دیدار نهایی تورنمنت بین‌المللی فوتبال هفت نفره روسیه، ملی پوشان تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کشورمان مقابل روسیه، میزبان این رقابت‌ها نتیجه را واگذار کردند و به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

امین‌الله مانی، سرمربی تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین در خصوص این دیدار گفت: نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید و متاسفانه در دقایق نخست نیمه دوم، فرزاد مهری به علت دو اخطاره شدن از بازی اخراج شد و تیم با شش نفر به بازی ادامه داد که در نهایت با دریافت دو گل دیگر در نیمه دوم و نتیجه نهایی سه بر صفر، مغلوب تیم میزبان شدیم.

وی در مجموع از عملکرد شاگردانش در این تورنمنت اظهار رضایت کرد و افزود: ملی پوشان تیم فوتبال هفت نفره با شایستگی تمام در این تورنمنت بین المللی حضور یافتند و پیش از دیدار فینال سه برد پیاپی و ارزشمند در برابر تیم‌های هلند، انگلستان و اوکراین به دست آوردند.

بدین ترتیب تورنمنت بین‌المللی فوتبال هفت نفره روسیه، با قهرمانی روسیه، نایب قهرمانی ایران و عنوان سومی اوکراین به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها از اول تا ششم فروردین ماه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، اوکراین، هلند و انگلستان برگزار شد

کد خبر 164157
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز