همشهری آنلاین: جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تعداد دستگیرشدگان در چهارشنبه آخرسال در تهران کمتر از انگشتان دست است، گفت: دستگیرشدگان در سایر استان‌ها نیز قطعا کمتر از این تعداد هستند.

police

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه  25  اسفند در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح و در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه مراسم چهارشنبه 24 اسفند آخر سال در اکثر نقاط کشور به صورت کوچه محور اجرا شد، اما در این بین هم تعداد کمتر از انگشتان دست در تهران و کمتر از این تعداد در هر استان دیگری نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس هر گاه که قولی را بدهد، سر قولش خواهد ماند، تاکید کرد: همان‌طور که قبلا وعده داده بودیم، دستگیرشدگان در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده ناجا همچنین با اشاره به طرح‌های نوروزی پلیس اظهار کرد: در حقیقت طرح‌های ما از هفته گذشته آغاز شده، اما روز گذشته در مانوری که توسط پلیس راه انجام شد، تمامی نیروهای مربوط به بخش راه در جاده‌ها و شهرها مستقر شدند.

به گفته رادان، نیروهای انتظامی نیز به منظور تامین امنیت تا پایان اسفندماه به طور صددرصد در پایگاه‌های سطح شهرها مستقر خواهند شد.

رادان افزود: در بخش انتظامی 200 هزار نفر از نیروهای ما برای تامین امنیت در سراسر کشور در ایام نوروز حضور خواهند داشت.

کد خبر 163704
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز