همشهری آنلاین: تیم پرآوازه رئال مادرید افزون بر یکه‌تازی در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، رکوردی تازه به پا کرده و در صدمین پیکار خود تحت سرمربیگری خوزه مورینیو، طعم پیروزی را بر سکاندار خود شیرین‌تر کرده است.

Higuain

دیدار میان رئال مادرید و بتیس سویا که شامگاه شنبه (20 اسفند) برگزار شد، صدمین نبرد مادریدی‌ها به سرپرستی خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این باشگاه بود.

شاگردان مورینیو در این دیدار نه تنها با پیروزی ۳ بر ۲ بر میزبان خود سه امتیاز دیگر کسب کرده و جای خود را در صدر جدول مستحکم کردند، بلکه توانستند رکوردی تازه نیز در تاریخ لیگ دسته اول اسپانیا بر پا کنند.

مادریدی‌ها با غلبه بر بتیس سویا برای دهمین بار پیاپی موفق شدند، در چارچوب مسابقات "لا لیگا" در خانه‌ حریف پیروز شوند.

یکی از چهره‌های برتر این دیدار، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌ رئال مادرید بود که با زدن دو گل سهم مهمی در موفقیت تیمش داشت. رونالدو با این دو گل توانست شمار گل‌های خود در فصل جاری لیگ اسپانیا را به ۳۲ گل برساند و در حال حاضر بهترین گلزن این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش دویچه‌وله، رئال مادرید در بازی‌‌هایی که در چارچوب مسابقات لیگ اسپانیا تحت سرمربی‌گری مورینیو انجام داده، ۷۷ بار با پیروزی میدان را ترک کرده و تنها ۱۰ بار از حریفان خود شکست خورده است.

در حال حاضر رئال مادرید با ۷۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم پرستاره‌ اف ث بارسلونا نیز با برد دو بر صفر مقابل سانتاندر و با 60 امتیاز مکان دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

اگر چه هنوز ۱۱ هفته به پایان پیکارهای لیگ اسپانیا مانده، اما بعید به نظر می‌رسد که مورینیو و شاگردانش اجازه دهند شانس رئال برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل به خطر بیافتد.

نتایج کلی دیدارهای هفته 27 لالیگا بدین شرح است:

مالاگا 1 لوانته 0

رئال سوسیه‌داد سن سباستین 3 رئال زاراگوسا 0

اسپورتینگ خیخون 1 سویا 0

رئال بتیس سویا 2 رئال مادرید 3

اسپانیول بارسلونا 5 رایو وایه‌کانو 1

اتلتیکو مادرید 2 گرانادا 0

والنسیا 2 مایورکا 2

ریسینگ سانتاندر 0 بارسلونا 2

اوساسونا 2 اتلتیک بیلبائو 1

دیدار تیم‌های ویارئال و ختافه هم روز دوشنبه (22 اسفند) انجام می‌شود.

جدول رده‌بندی


1- رئال مادرید، 70 امتیاز


2- بارسلونا، 60 امتیاز


3- والنسیا،‌ 44 امتیاز


4- مالاگا،‌40 امتیاز

 

کد خبر 163392
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز