شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه ادب و هنر: اکبر عبدی که تا چندی پیش نمایش «اکبرآقا آکتور تئاتر» را در تالار سنگلج اجرا می‌کرد، ‌گفت:‌ عطای تئاتر را به لقایش بخشیدم.

وی با انتقاد از شرایط نامساعد اجرای تئاتر افزود: علی‌رغم تمام موفقیت‌های این نمایش، به شدت از اجرای تئاتر پشیمان هستم و امکان ندارد دیگر تئاتر کار کنم.

عبدی گفت: بعد از 130 شب که نمایش را اجرا کرده‌ایم، هنوز درآمد حاصل از فروش گیشه را به ما پرداخت نکرده‌اند و به همین دلیل هنوز نتوانسته‌ام با عوامل گروه تسویه حساب کنم.

این بازیگر تئاتر با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان تئاتر  گفت: ما بودجه نخواستیم بلکه درآمد خود را می‌خواهیم و این در حالی است که حتی پیش پرداخت نمایش به ما داده نشده است. در صورتی که این بودجه باید صرف تهیه لباس و دکور نمایش می‌شد.

عبدی گفت: در تمام این سالها به تئاتر گلریز نرفتم، چون می‌خواستم نمایشی کمدی اجرا کنم که در عین سنگین بودن، تماشاگر هم داشته باشد، اما با برخوردی که شده است متوجه شدم اجرای برنامه در عروسی‌ها بهتر از اجرای تئاتر است.

عبدی با اشاره به انعقاد قرارداد با 48 تن از اعضای گروهش گفت: بچه‌های تئاتر را دریابید این افراد به سختی کار می‌کنند و زحمات فراوانی را متقبل می‌شوند اما کسی به فکر آنها نیست. وقتی با من اینگونه برخوردی می‌شود، باید به حال جوان‌ترها تاسف خورد.

کد خبر 15976

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز