دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرم‌افزار چند رسانه‌ای فجر بیداری که به موضوع شناسایی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های انقلاب و بخش‌های ناشناخته از تاریخ رژیم شاهنشاهی پرداخته به همت فرهنگسرای فردوس تهیه شداست.

به گزارش همشهری آنلاین، این نرم افزار با توجه به نزدیکی ایام انتخابات مجلس و اهمیت موضوع انتخاب در کلام مقام معظم رهبری (ع) تهیه شده است.

نرم افزار فجر بیداری شامل 7 بخش است که در آن سرفصل‌های بیداری اسلامی، دست آورد های انقلاب، یاران امام و یاران شاه، سران طاغوت، رهبران انقلاب و روزشمار دقیق انقلاب (از 15 اردیبهشت سال 1323 تا سال 1390 )، بررسی سه مبحث انقلاب، اسلام و انقلاب اسلامی، زندگی نامه، اندیشه شناسی،مجموعه بیانات و تصاویر و ویدئو از زندگانی حضرت امام‌خمینی (رحمه الله علیه ) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و منشور قرآنی بیداری اسلامی دیده می‌شود.

در بخش بیداری اسلامی این نرم افزار موضوعاتی همچون منشور قرآنی بیداری اسلامی، مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره بیداری اسلامی، تصاویر و ویدئو های بیداری اسلامی، و بررسی کشورهای به پا خواسته درج شده است.

در بخش دستاوردهای انقلاب نیز تغییرات در ساختار حکومتی،اقتصادی، نظامی، امنیتی، فرهنگی، توسعه ای، منطقه ای و جهانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسبت نظام پهلوی مورد بررسی قرار گرفته است.

از جمله بخش‌های جذاب این لوح فشرده تصاویر و ویدئوهایی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب و چهره‌های مطرح حکومت پهلوی در دوره انقلاب است که در این میان نام مطهری، طالقانی، رجایی، محمد منتظری، باهنر ، دستغیب، بهشتی و.. دیده می‌شود.

در این لوح به بخش‌هایی از تاریخ قاجاریه نیز اشاره شده و نقش فراماسونری در سلسله پهلوی بررسی شده است.

علاقمندان می‌توانند این نرم افزار چند رسانه ای را از فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات تهیه کنند.

کد خبر 159557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز