گروه حوادث: به‌دنبال سقوط بهمن در پیست اسکی تاریک دره همدان، جست‌وجوی نیروهای امدادی برای یافتن ردی از ناپدیدشدگان ادامه دارد.

پیست اسکی

تا‌کنون گرفتار شدن 2 نفر زیر بهمن تایید شده اما شاهدان می‌گویند که 3 کوهنورد نیز در این منطقه زیر خروارها برف ناپدید شده‌اند. ظهر جمعه، یک خودروی برف‌کوب در پیست اسکی تاریک دره در همدان در حال آماده‌سازی‌ پیست برای مسابقات بود، که ناگهان گرفتار سقوط بهمن شد. به غیر از راننده، یک مربی اسکی نیز داخل خودروی برف کوب بود که در چشم بر هم زدنی، هر دوی آنها زیر خروارها برف گرفتار شدند. محمدرضا احسنی، مدیر روابط عمومی هلال احمر استان همدان با اعلام این خبر گفت: پس از این حادثه، ماجرا به هلال احمر گزارش شد و تیم‌های امدادی به سرعت راهی محل حادثه شدند و جست‌وجو برای یافتن افراد ناپدید شده را آغاز کردند.

وی گفت: با توجه به وسعت منطقه‌ای که بهمن در آن سقوط کرده بود، 2 گروه تجسس از استان‌های همجوار نیز به گروه‌های امدادی همدان پیوستند و این در حالی بود که یک فروند چرخبال هلال احمر نیز برای یافتن حادثه‌دیدگان وارد عمل شد. مدیر روابط عمومی هلال احمر همدان افزود: پس از سقوط بهمن، ارتفاع بهمن در این منطقه 10 تا 15 متر گزارش شده و همین مسئله باعث شده که عملیات جست‌وجو با کندی پیش برود. از سوی دیگر برخی از شاهدان گفته‌اند که علاوه بر مربی اسکی و راننده خودروی برف کوب، 3کوهنورد نیز در ارتفاعات تاریک دره گرفتار بهمن شده‌اند و به همین دلیل دامنه جست‌وجوی تیم‌های امدادی گسترش یافته است. وی با اشاره به اینکه جست‌وجوها تا‌کنون به پیدا شدن خودروی برف‌کوب منتهی شده، تصریح کرد: متأسفانه تا عصر روز شنبه، هیچ‌یک از افرادی که در بهمن گرفتار شده‌اند، پیدا نشده‌اند و به همین دلیل عملیات جست‌وجو برای یافتن ردی از آنها ادامه دارد.

کد خبر 159361
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز