همشهری‌آنلاین: ادارات آموزش و پرورش در استان‌های مختلف کشور، مدارس برخی شهرها و مناطق را به دلیل بارش برف و کولاک در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه تعطیل اعلام کردند.

آموزش و پرورش استان زنجان وضعیت تعطیلی مدارس برخی شهرهای این استان به دلیل بارش برف و کولاک را اعلام کرد.

سازمان آموزش و پرورش استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت بارش برف و کولاک شدید مدارس نوبت صبح مناطق نواحی 1 و 2 زنجان، خدابنده، ایجرود، زنجانرود و انگوران در مقاطع ابتدایی و راهنمایی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، همچنین در این اطلاعیه مدارس ابتدایی مناطق ابهر و خرمدره نیز تعطیل اعلام شده است.

مهر نیز گزارش داد: بدلیل تداوم بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی در شیفت صبح در شهر قزوین و شهرستان‌های البرز و آبیک تعطیل اعلام شد.

ایرنا هم درباره تعطیلی مدارس استان قزوین نوشت: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی ناحیه یک و 2 قزوین و شهرستان البرز در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل است. مدارس ابتدایی شهرستان آبیک نیز در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت از تعطیلی مدارس این شهرستان در نوبت صبح چهارشنبه به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی معابر خبر داد. محمد امینی به ایرنا گفت: با توجه به تداوم ریزش برف مدارس سردشت در مناطق شهری و روستایی در تمام مقاطع تحصیلی صبح چهارشنبه تعطیل است. مدارس سردشت روز سه‌شنبه نیز در نوبت بعدازظهر به دلیل بارش برف تعطیل شد.

کد خبر 158996
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز