سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تارنمای رادیو صدای آلمان دویچه وله از خودکشی پناهنده 30 ساله ایرانی در یکی از اردوگاه‌های پناهندگی در جنوب آلمان خبر داد.

ایرنا به نقل از دویچه وله نوشت: پلیس آلمان روز یکشنبه (نهم بهمن/ 29 ژانویه) جسد بی‌جان یک پناهنده 30 ساله ایرانی را که هنوز هویتش فاش نشده در اتاق وی واقع در یکی از اردوگاه‌های پناهندگی در جنوب آلمان یافت.

به نوشته این پایگاه اینترنتی، همسایگان این پناهنده به پلیس اطلاع داده بودند که او به قصد خودکشی وارد اتاق شده و در را پشت سر خود قفل کرده است، اما به رغم تلاش پلیس برای بازکردن در اتاق که بی‌نتیجه ماند تا آتش‌نشانی در را باز کند، مرد ایرانی مرده بود.

پایگاه اینترنتی دویچه وله، همچنین افزود: این پناهنده بارها تهدید کرده بود در اعتراض به شرایط دشوار زندگی در اقامتگاه گروهی، خودکشی خواهد کرد.

براساس گزارش این رسانه، دکتر آگوست اشتیش پزشک اقامتگاه فوق تایید کرده که شرایط اقامتگاه دسته جمعی، پناهندگان را بیمار می‌کند.

به گفته این پزشک، ماه دسامبر سال گذشته، یک کلینیک روانپزشکی گواهی داده بود که شرایط زیست مرد ایرانی باید تغییر کند اما مسئولان امور پناهندگان به این توصیه عمل نکردند.

به نوشته این شبکه خبری، ایالت بایرن در جنوب آلمان به بدرفتاری با پناهجویان خارجی شهرت دارد.

کد خبر 158993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز