سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۰
۰ نفر

سان‌فرانسیسکو: نخستین اتاق یوگای جهان ویژه مسافران در فرودگاه سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شد.

 از این پس مسافران فرودگاه یاد‌شده چنانچه با تاخیر هواپیما‌ی خود مواجه شوند می‌‌توانند در اتاق یوگای این فرودگاه به این ورزش بپردازند. این اتاق برای آرامش ورزشکاران دارای چراغ‌های قابل تنظیمی است که انواع رنگ‌های مورد دلخواه را دارد. مایکل مک‌کرون یکی از مقامات این فرودگاه درباره نخستین اتاق یوگای ویژه فرودگاه می‌گوید:‌ علاوه بر تمامی امکانات این اتاق یک مربی نیز استخدام کرده‌‌ایم و تا به حال استقبال مردم از این امکانات رضایت‌بخش بوده است.

لنز چشمی برای فیل

آمستردام: فیل باغ‌وحش آمستردام بعد از اینکه تحت یک عمل جراحی قرار گرفت اکنون تنها فیل اروپاست که از لنز تماسی چشم استفاده می‌کند. پیش از این فیل 44ساله این باغ‌وحش در حال بازی و شیطنت بود که ناگهان قرنیه چشمش دچار خراشیدگی شد. بعد از آن بود که مسئولان باغ‌وحش یاد‌شده پیگیر درمان این فیل با نام وین‌ثیدا شدند و سرانجام چند دامپزشک ماهر مسئولیت انجام این عمل جراحی دشوار را به‌عهده گرفتند. گفتنی است این عمل جراحی یک ساعت به‌طول انجامید.

مخفی‌کردن جسد پدر

نیویورک: پسر آمریکایی با این هدف که حقوق بازنشستگی پدرش قطع نشود 5 ماه جسد وی را در خانه نگه داشت. سرانجام«کریستوفر بلک‌برن» که ادعا می‌کرد سال‌هاست از پدرش خبر ندارد، پس از اینکه پلیس اطلاعات دقیقی از یکی از دوستان نزدیک وی به دست آورد مجبور شد اعتراف کند که برای گرفتن حقوق ماهانه 1000‌پوندی پدرش، جسد او را در زیرزمین خانه پنهان کرده است. به‌گفته مقامات پلیس پدر وی بر اثر سکته جانش را از دست داده بود. گفتنی است وی در دادگاه به حداقل مجازات یعنی تحمل 17سال زندان محکوم شد.

  • صف مرگبار دستشویی

بمبئی: مشاع بودن دستشویی یک مجتمع‌مسکونی در هند به قتل یکی از ساکنان آن انجامید. مرد 26‌ساله هندی در نزاعی به سبب حضور طولانی مدت در یک دستشویی عمومی در بمبئی کشته شد. به گفته پلیس هند سیمون‌لینگری در این توالت مشترک بود که صبر و تحمل سانتوش‌کارگوتکار که در صف توالت ایستاده بود پایان یافت. درگیری لفظی میان این دو نفر بعد از بیرون آمدن لینگری از دستشویی به درگیری فیزیکی بین آنها منجر شد که در نتیجه آن، لینگری به سبب وارد آمدن ضربه به سرش کشته شد.

کد خبر 158990
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز