همشهری آنلاین: میرتاج الدینی تصریح کرد: در این مرحله از طرح سئوال، نماینده یا نمایندگانی از طرف رئیس جمهور برای پاسخگویی در کمیسیون ها حضور می‌یابند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام اینکه هیچ دعوتی از دکتر احمدی نژاد برای حضور در کمیسیون های مجلس صورت نگرفته است گفت: طبق قانون، رئیس جمهور تنها در صورتی که سئوال به صحن علنی بیاید، در آنجا برای پاسخگویی حاضر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد رضا میرتاج الدینی تصریح کرد: در این مرحله از طرح سئوال، نماینده یا نمایندگانی از طرف رئیس جمهور برای پاسخگویی در کمیسیون ها حضور می یابند.

وی در عین حال گفت: طرح دوباره برخی موضوعات در حالی است که پیش از این زمانی که مشابه آنها در کمیسیون اصل 90 مطرح شده بود، پاسخ های مکتوب از طرف معاونت های حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور ارائه شد و اکنون همان موضوعات در قالب سئوال از رئیس جمهور مطرح گردیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با انتقاد از رسانه ای کردن این موضوع از سوی کمیسیون های مجلس گفت: هیچ کدام از کمیسیون ها از رئیس جمهور دعوت نکرده اند و جای تعجب دارد که در دستور کار هفتگی خود حضور رئیس جمهور را اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دستور کار هفته جاری خود که روز جمعه برای رسانه ها نیز ارسال شده است، حضور رئیس جمهور را در نشست روز سه شنبه خود اعلام کرد.

کد خبر 156521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز