مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت اداری ، مالی شهرداری تهران درمورد نحوه پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه که به منظور اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی صادر شده است ، بدین شرح است:

شهرداری تهران در سال جاری سه برگ قبض های عوارض نوسازی و بهای خدمات برای املاک مسکونی و غیر شغلی صادر کرده است.

1- دو برگ از قبض های صادره مربوط به قسط های اول و دوم عوارض نوسازی است:

برگ اول شامل عوارض نوسازی شش ماهه اول سال 85 و بدهی و جریمه تاخیر سالهای قبل از آن است و تا تاریخ 30/11/85 مهلت پرداخت دارد.

برگ دوم مختص عوارض شش ماهه دوم سال 85 است که مهلت پرداخت آن تا تاریخ 29/12/85 تعیین شده است.

2- یک برگ دیگر از قبوض صادره مربوط به بهای خدمات است و با عنوان بهای خدمات نوسازی مشخص شده ، لفظ بهای خدمات نوسازی به دلیل تفکیک این قبوض از قبوض بهای خدمات مشاغل است که با روش و فرمول دیگری محاسبه می شود ، قبوض بهای خدمات در سال 81 و 82 با رنگ نارنجی تولید می گردیدند.

قبض های مذکور در برگیرنده بهای خدمات سال 85 و همچنین بهای خدمات سال 81 و 82 آن دسته از مودیانی است که در سال های مذکور اقدام به پرداخت بهای خدمات خود نکرده اند.

3- ستادهای ویژه ای در مناطق 22 گانه شهرداری تهران جهت رسیدگی به اشتباهات احتمالی مندرج در قبوض در نظر گرفته شده است که دو دسته از همشهریان محترم می توانند جهت رفع مغایرت به این ستادها مراجعه نمایند.

الف- آن گروه از شهروندان محترم که عوارض نوسازی خود را در سالهای گذشته در مهلت تعیین شده پرداخت کرده اند ولی در قبض قسط اول عوارض نوسازی سال 85 آنان بدهی معوقه و جریمه تاخیر درج شده می توانند تا تاریخ 21/12/85 با مراجعه تدریجی به ستادهای مذکور نسبت به ارائه مستندات و دریافت قبض جدید عوارض که بدهی معوقه و جریمه تاخیر در آن قید نشده باشد اقدام کنند.

ب- آن گروه از شهروندان که بهای خدمات سالهای 81 و 82 خود را پرداخت کرده اند ولی در قبض بهای خدمات سال 85 آنان بدهی معوقه درج شده نیز می توانند تا تاریخ 30/3/86 با مراجعه تدریجی به ستادهای مذکور نسبت به ارائه مستندات و دریافت قبوض بهای خدمات جدید اقدام کنند.

کد خبر 15648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز