دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با به پایان رسیدن جشنواره‌ فیلم فجر از روز دوشنبه 23 بهمن، سه فیلم تازه بر پرده سینماهای تهران رفتند.

فیلم سینمایی «محکومین بهشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حجت‌الله سیفی، «جایی در دوردست» خسرو معصومی و «رازها» محمدرضا اعلامی به نمایش درمی‌آید.

«محکومین بهشت» براساس یک داستان واقعی ساخته شده و به شرح زندگی دو دختر فراری شهر تهران می‌پردازد.

محمود عزیزی، مهدی میامی، محمدنظر علیان، افسانه پاکرو، خزان شمس، برزو نیک‌اخلاق و کاوه سماک‌باشی بازیگران این فیلم هستند. «جایی در دوردست» آخرین ساخته خسرو معصومی در گروه سینمایی عصر جدید اکران می‌شود.

این فیلم که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفت، پس از کسب موفقیت در چند جشنواره دیگر و دریافت جایزه هرم طلایی از جشنواره بین‌المللی فیلم قاهره آماده اکران عمومی شده است.

این فیلم داستان عشق معصوم جمال با دختری به نام نیالا را در طبیعت مازندران به تصویر می‌کشد. مرضیه خوش‌تراش، هادی دیباجی، مهران رجبی، مسعود رایگان و عباس امیری، بازیگران اصلی فیلم هستند.

«رازها» نیز که  در گروه آزاد در سینماهای فلسطین، آستارا، جوان، صحرا، بهمن، مرکزی، حافظ، پیوند، پیروزی، تهران، شاهد، شهر قشنگ به نمایش درآمده دهمین ساخته بلند اعلامی به حساب می‌آید و در آن بازیگرانی همچون امین تارخ، میترا حجار، ایرج نوذری، فهیمه راستکار، فریبرز میثاقی و بهینه کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 15604

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز