چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه ادب و هنر: «تله» ساخته سیروس الوند همچنان در صدر جدول گیشه قرار دارد. این فیلم که هم اکنون 18 سینما را در اختیار دارد در پنجمین هفته نمایش خود به رقمی معادل 310 میلیون تومان دست پیدا کرده است.

در «تله» بازیگرانی چون محمدرضا گلزار،‌ مهناز افشار، امین حیایی و ماه‌چهره خلیلی حضور دارند. بعد از شکست تجاری چند فیلم آخر الوند، فروش بالای «تله»، نکته جالب توجهی است.

فروش بالای این فیلم موجب شد تا الوند بلافاصله «زن دوم» را با حضور محمدرضا فروتن و نیکی کریمی مقابل دوربین ببرد.

«بی‌وفا» اولین ساخته بلند اصغر نعیمی دومین فیلم پرفروش جدول است. این فیلم در هفته هشتم نمایش خود با در اختیار داشتن 6 سینما، تاکنون 260 میلیون تومان فروخته است. حمید گودرزی و الناز شاکردوست نقش‌های محوری«بی‌وفا» را بازی می‌کنند.

«گیس بریده» هم پس از شش هفته به رقمی نزدیک به 175میلیون تومان رسیده تا فروشی متوسط داشته باشد. در این ساخته جمشید حیدری، گل‌شیفته فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا بازی کرده‌اند. گیس بریده هم اکنون در 4 سینما روی پرده است.

«ستاره است» ساخته فریدون جیرانی هم از مرز 50 میلیون تومان گذر کرد که با توجه به تعداد اندک سینماهای این فیلم، فروش چندان بدی هم به شمار نمی‌آید.

«رؤیای خیس» ساخته پوران درخشنده نیز در طول دو هفته نمایش به رقمی نزدیکی به فیلم «ستاره است» رسیده است. این اثر که ملودرامی درباره نوجوانان است در مرز 50 میلیون تومان قرار دارد.

سه فیلم هندی هم با سالن‌هایی اندک روی پرده‌اند که تاکنون فروش قابل توجهی نکرده‌اند.
«کودک و سرباز» و «این جا چراغی روشن است» از ساخته‌های رضا میرکریمی، پس از سال‌ها سرانجام به نمایش درآمده‌اند.

«کودک و سرباز» که محصول 1378 است 2 سینما در اختیار دارد. «این جا چراغی روشن است» هم که سال 80 در جشنواره فجر به نمایش درآمده بود، با 3 سالن‌سینما، وضعیتش کمی بهتر از «کودک و سرباز» است و تاکنون 6 میلیون تومان فروخته است.

«کینه» و «شکارچی فکر» هم به عنوان فیلم‌های خارجی روی اکران، با نمایش تک سانس به ترتیب 25 میلیون و 600 هزار تومان در گیشه فروخته‌اند.

کد خبر 13607

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز