همشهری آنلاین: ثبت آزمون سراسری سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، 12 دی ماه در سایت مرکز آزمون این دانشگاه آغاز شد.

آزمون

به گزارش مهر، داوطلبان می توانند از امروز دوشنبه 12 دی ماه از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب برای خرید کارت اعتباری به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند و تا روز چهارشنبه 21 ماه جاری فرصت ثبت نام دارند.

داوطلبان رشته‌های غیرپزشکی در زمان ثبت‌نام می‌توانند 6 رشته انتخاب کنند و داوطلبان رشته‌های علوم پزشکی نیز می‌توانند چهار رشته انتخاب کنند.

افزایش 6 درصدی رشته محل های این دوره از آزمون نسبت به سال گذشته، از ویژگیهای کنکور سراسری 91 دانشگاه آزاد است و داوطلبان امکان انتخاب رشته در 8 هزار و 577 رشته محل را دارند.

این در حالیست که تعداد رشته محل ها نسبت به سال گذشته 515 رشته - محل افزایش داشته است.

آزمون سراسری امسال در 250 واحد دانشگاهی برگزار می‌شود و هر داوطلب می‌تواند بر اساس علاقه خود یکی از حوزه‌های نزدیک محل سکونت را برای شرکت در آزمون انتخاب کند.

ثبت‌نام مجدد داوطلبان کنکور از هفته اول اسفند ماه آغاز و آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیر ماه 91 و آزمون رشته‌های گروه علوم پزشکی 29 تیرماه 91 برگزار می‌شود.

نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود و حدود 350 تا 400 هزار نفر در آزمون امسال پذیرفته خواهند شد.

کد خبر 155781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز