دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۵:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو توریست ایتالیایی به شکل بسیار فجیعی در سنگال به قتل رسیدند.

به گزارش سی ان ان، دو توریست زن ایتالیایی که به انگیزه موج سواری به سواحل غرب آفریقا سفر کرده بودند در پی حمله دو تن از ساکنان منطقه به قتل رسیدند.

"دایلا سیانی"33 ساله و دو دوست 28 و 17 ساله اش به همراه گروهی ایتالیایی برای موج سواری در سواحل "کیپ وارده" به این منطقه سفر کرده بودند که در منطقه خلوتی در نزدیکی ساحل مورد حمله قرار گرفتند.

یکی از این دو نفر ظاهرا پس از آنکه مورد حمله قرار گرفته کشته شده و دو نفر دیگر زنده زنده در چاله ای پر از گل و لای دفن شده اند که یکی از آنها از مرگ نجات یافته است.

ظاهرا دختر 17 ساله ای که همراه دو توریست بوده است و از این حمله جان سالم به در برده است توانسته خود را به هتلی در نزدیکی محل حادثه برساند و خود را نجات دهد. این دختر جوان اکنون برای مداوا در بیمارستان بستری شده تا در اولین فرصت به سوالات پلیس پاسخ دهد.

گفته می شود تا کنون دو نفر در رابطه با این قتلهای فجیع دستگیر شده اند که به اقدام به قتل نیز اعتراف کرده اند.

وزیر امور خارجه ایتالیا با اظهار تاسف از این اتفاق عنوان کرد که این توریست‌ها به شکل بسیار بی رحمانه ای به قتل رسیده اند و به پرونده آنان به سرعت رسیدگی خواهد شد.

"کیپ وارده" در 500 مایلی غرب پایتخت سنگال " داکار" واقع است و معمولا سالانه پذیرای صدها توریست ایتالیایی است که برای موج سواری به این منطقه سفر می کنند.

کد خبر 15543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز