جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: با کشف 42 کیسه پلاستیکی که در داخل آنها تکه‌هایی از اجساد انسان وجود داشت، احتمال اینکه تعداد قربانیان جنایتهای سریالی کلبه وحشت هند به 40 نفر برسد قوت گرفت.

کارآگاهان پلیس فدرال هند در حال حاضر جستجوی گسترده‌ای را برای بررسی  مسیرهای فاضلاب و نهرهای اطراف ویلای قتلگاه قربانیان آغاز کرده اند.

اواسط دسامبر گذشته، وقتی کارآگاهان پلیس منطقه نیتاری هند اجساد مثله شده چند انسان را در اطراف ویلای متعلق به تاجر ثروتمند هندی به نام مونیندر سینگ پاندر پیدا کردند، هرگز نمی‌توانستند تصور کنند این ماجرا منطقه فقیرنشین نیتاری در اطراف دهلی نو را به مرکز توجه تمام مطبوعات جهان تبدیل کند و یکی از فجیع‌ترین ماجراهای جنایی را رقم بزند، ماجرای ناپدید شدن 40 کودک و زن جوان که از سال 2004 ناپدید شده اند.

در حالیکه کاوشها در اطراف خانه ویلایی ادامه داشت ، اجساد متعلق به 21 زن و دختر جوان و پسران کم سن و سال در گودالهای اطراف خانه ویلایی که مطبوعات هند آن را کلبه وحشت نامیده‌اند پیدا شد.

با کشف این اجساد ،کارآگاهان در نخستین مرحله به سراغ تاجر ثروتمند و خدمتکار او سوندر کولی رفته و آنها را به عنوان مظنونان اولیه دستگیر کردند.

 در حالیکه افشای ماجرای این جنایتها در مطبوعات احساسات عمومی را به شدت متاثر کرده بود ، متهمان دخالت در تمامی جنایتها را انکار کردند و تنها در جریان بازجویی های تخصصی سوندر کولی - خدمتکار مرد ثروتمند-  مدعی شد او 3 کودک را مورد آزار و  اذیت قرار داده و قصد داشته اعضای بدن آنها را بخورد، چرا که فکر می‌کرده است آدمخواری باعث قدرت بخشیدن به او می‌شود، اما تاجر هندی همچنان سکوت کرد.

اجسادی در راههای فاضلاب

با سکوت مرد ثروتمند، راز جنایتهای فجیع همچنان در پرده‌ای از ابهام قرار داشت، تا اینکه هفته گذشته با پیدا شدن 42 کیسه پلاستیکی در مسیر فاضلاب و نهرهای اطراف ویلای مرد ثروتمند  که قطعاتی از اجساد انسان در آنها وجود داشت، اسرار بیشتری از جنایتهای قاتلان سریالی هند فاش شد به نوشته هندوستان تایمز در داخل کیسه‌های پلاستیکی  قطعاتی از اجساد کودکان دیده می شود ، یکی از مقامات ارشد تحقیق بر روی این پرونده گفت: با پیداشدن این کیسه‌های پلاستیکی احتمال اینکه تعداد مقتولان به بیش از 40 نفر برسد هم وجود دارد.در همین حال آژانس فدرال بررسی پرونده‌های جنایی هند در وب سایت خود اعلام کرد 2 قاتل سریالی به 19 اتهام متفاوت از جمله آدم ربایی، آزار و اذیت و قتل کودکان و زنان متهم شده اند. 

جستجوی وجب به وجب

به گزارش فرانس پرس، بررسی های صورت گرفته  بر روی قربانیان کلبه وحشت نشان می‌دهد آنها همگی خفه شده و اجسادشان پس از تکه تکه شدن در داخل فاضلاب و نهرهای اطراف خانه ویلایی رها شده ‌است، برخی از افسرانی که بر روی این پرونده کار می کنند همچنین این احتمال را مطرح می کنند که قربانیان برای تجارت غیرقانونی اعضای بدن به قتل رسیده باشند.

اما بنا به گزارشهای بازجویان فدرال، هیچ مدرکی که نشان دهد این جنایتها با تجارت اعضا در ارتباط بوده یافت نشده است. در همین حال 7 نفر از  خانواده‌های این کودکان معتقدند افراد محلی در قتل کودکانشان دست داشته اند، آنها در گفتگو با هندوستان تایمز گفتند: این قتلها در طی 2 سال گذشته و با شیوه ای سازماندهی شده صورت گرفته است. سونی بیسواز پدر یکی از کودکان قربانی گفت: قاتلان هرگز به روستا نمی‌آمدند و بنابراین احتمال اینکه افراد محلی کودکان را ربوده باشند و آنها را در  اختیار مرد جنایتکار و یا خدمتکارش قرار داده باشند زیاد است .

کد خبر 15393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز