سه‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

سرمربی تیم ملی پس از آنکه فصل پیش با مخالفت مسئولان نفت و بدون در اختیارگرفتن کشتی‌گیر خارجی، فینال لیگ را به تیم شهدای جویبار واگذار کرد، امسال تصمیمی دیگر گرفت و راهی مازندران شد تا به گفته خودش محیط تازه‌ای را تجربه کند.

محمدی با گرد آوردن کلکسیونی از کشتی‌گیران خوب داخلی و خارجی با تیم خونه‌به‌خونه، جدی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است؛ اگرچه خودش عنوان می‌دارد که هرگز هیچ قولی در این‌باره به مسئولان این تیم بابلی نداده است.

  • حضورشما در تیمی غیر از نفت و آن هم در بابل برای خیلی‌ها تعجب برانگیز بود.

چرا تعجب‌برانگیز؟ برای من فرصتی بود تا محیطی تازه را تجربه کنم، آن هم مربیگری در منطقه‌ای که قطب‌کشتی ایران و حتی جهان محسوب می‌شود.

  • نگفتید به چه دلیل پس از 4سال با تیم نفت ادامه ندادید؟

تصمیماتی که در نفت به خصوص در زمینه محدود کردن حضور کشتی‌گیران خارجی از سال گذشته گرفته شد صدمات زیادی به این تیم قدرتمند زده است و من هم تصمیم گرفتم با تیمی دیگر به فعالیتم ادامه دهم.

  • با کلکسیونی از کشتی‌گیران برجسته داخلی و خارجی به نظر می‌رسد که تیم خونه‌به‌خونه مشکلی برای قهرمانی این فصل نداشته باشد.

البته تیم‌های دیگر هم نفرات شاخص خوبی دارند ولی من هیچ‌قولی به مسئولان تیم پیرامون اینکه حتما قهرمان می‌شویم نداده‌ام.

  • هدایت تیم خونه‌به‌خونه چه تفاوتی با تیم‌های قبلی که هدایتشان کردید دارد؟

باور کنید، برگزاری مسابقه و کوچ‌کردن تیم‌های مازنی حس‌و‌حالی به آدم می‌دهد که در هیچ کجای دیگر جهان نمی‌توانی آن را حس کنی. هنگامی که در بابل با حریفان مسابقه می‌دهیم شور و هیجانی خاص‌ شهر را در برمی‌گیرد که وصف‌ناشدنی است. از اینکه چنین تصمیمی گرفته‌ام خیلی خوشحالم.

  • خیلی‌ها معتقدند که رویارویی شما با کاوه در فینال باعث جذابیت هرچه بیشتر مسابقه پایانی می‌شود.

لطف دوستان است و طبیعی است که هرکدام در عین رفاقت تلاش می‌کنیم به تعهدات خودمان در 2تیم باشگاهی مختلف
به درستی عمل کنیم.

  • مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف لیگ از نگاه سرمربی تیم ملی؟

بی‌ثباتی و هرج‌ومرج در تیمداری که همه ساله راه‌اندازی رقابت‌های لیگ را به تأخیر می‌اندازد و نقطه قوت آن بازهم حضور علاقه‌مندان بسیار که در همه حال و در همه شرایط هیچ‌گاه نمی‌گذارند چراغ کشتی خاموش شود.

کد خبر 155158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز