شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

گروه اقتصادی: همزمان با آغاز ثبت‌نام مسکن مهر در بنگاه‌های مشاور املاک، وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای به متقاضیان طرح مسکن مهر در استان‌های تهران و البرز که تاکنون در این طرح ثبت نام نکرده و بنا دارند در طرح یادشده ثبت‌نام کنند اعلام کرد ثبت‌نام مسکن مهر صرفا در اداره‌های کل مسکن و شهرسازی، شرکت‌های عمران شهر جدید پرند و هشتگرد و ادارات پست مربوط معتبر است.

مسکن مهر

بنابراین گزارش، ثبت‌نام متقاضیان جدید با شیوه‌هایی به غیراز موارد ذکر شده که به آنها اشاره شد از نظر وزارت راه و شهرسازی فاقد اعتبار است و این وزارتخانه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد. رئیس اتحادیه املاک در این باره خاطرنشان کرد که بنگاه‌ها با دریافت حق‌الزحمه صرفا به متقاضیان مشاوره داده و مدارک آنها را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند.

محمدقلی خسروی با بیان اینکه درصورت احراز صلاحیت متقاضیان نیز بنگاه‌ها صرفا نتیجه را به خریدار اعلام خواهند کرد، تأکید کرد: هیچ‌گونه ثبت‌نامی در این دفاتر صورت نمی‌گیرد. پیگیری‌ها حاکی است که متقاضیان خرید این واحدها می‌توانند به تمام بنگاه‌های مشاور املاک استان تهران مراجعه کرده و فرایند خرید را طی کنند. حق مشاوره بنگاه‌ها در این معاملات 40هزار تومان و زمان تحویل واحدها بهمن ماه سال‌جاری اعلام شده است.

کد خبر 154823
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز