همشهری آنلاین: ستاره آرژانتینی بارسلونا از اینکه توانست برای نخستین بار جایزه بهترین ورزشکار سال کشورش را کسب کند، ابراز خوشحالی کرد.

مسی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، لیونل مسی ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها اگرچه با تیم باشگاهیش تمام جام‌ها و عنوان‌های معتبر را به دست آورده است اما با تیم ملی فوتبال کشورش هیچ گاه موفق نبوده است.

این ستاره آرژانتینی برای نخستین بار به عنوان بهترین ورزشکار سال آرژانتین شد. وی پس از این انتخاب ابراز خوشحالی کرد و گفت: واقعا احساس خوشحالی و افتخار می‌کنم. من به جوایز زیادی دست یافته‌ام اما هیچ گاه در آرژانتین جایزه‌ای دریافت نکرده‌ام به همین خاطر واقعا خوشحالم. این جایزه همزمان شد با قهرمانی در جام جهانی باشگاه به همین خاطر خوشحالی‌ام دو چندان شد. اعتراف می‌کنم که با تیم ملی فوتبال آرژانتین آنچنان که بایسته و شایسته است کار نکرده‌ام اما با امید و انگیزه زیاد به کار خود ادامه می‌دهم. امیدوارم که در جام جهانی 2014 برزیل موفق عمل کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مسی که شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان برای سومین سال متوالی دارد، درباره قهرمانی بارسلونا در جام جهانی باشگاه‌ها گفت: بسیار خوشحالم. این قهرمانی تمام بازیکنان تیم از جمله خود من را بسیار خوشحال کرد. الان در مرخصی به سر می‌برم. می‌خواهم با خانواده‌ام روزهای خوشی را به سر بریم.

بهترین بازیکن دو سال اخیر فوتبال جهان درباره نیمار ستاره جوان سانتوس برزیل و احتمال آمدنش به بارسلونا هم گفت: در حقیقت چیز زیادی درباره نیمار نمی‌دانم اما او بازیکن خوبی است. اگر به بارسلونا بیاید با آغوش باز از او استقبال می‌کنیم.

رسانه‌های اسپانیایی بعد از پیروزی قاطع بارسلونا مقابل سانتوس اعلام کردند، نیمار از گواردیولا خواسته است که او را به بارسلونا بیاورد. این در حالی است که خود گواردیولا این سخنان را رد کرد و گفت اصلا چنین سخنانی میان او و نیمار رد و بدل نشده است.

کد خبر 154605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز