همشهری‌آنلاین: دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 25 دی ماه خبر داد و گفت: با توجه به استقبال و درخواست شاعران کشور مهلت ارسال آثار تا 25 دی ماه تمدید شد و تمدید دیگری نخواهیم داشت.

بیگی حبیب آبادی

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرویز بیگی حبیب‌آبادی در با بیان این خبر افزود: با توجه به درخواست‌های مکرری که از سوی علاقمندان به شرکت در جشنواره بین‌المللی شعر فجر صورت می‌گیرد و همچنین تماس‌ها و مراجعات متعدد به دبیرخانه تصمیم گرفته شد، برای اینکه شرکت کنندگان فرصت لازم را برای انتخاب بهتر آثار خود داشته باشند فراخوان جشنواره تا 25 دی ماه تمدید شود.
 
دبیر  علمی ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر درباره بخش جدید پژوهش که امسال برای اولین بار به این جشنواره اضافه شده است گفت: دوستان بسیاری در این زمینه پرسشهایی دارند که در پاسخ به این عزیزان تاکید می‌کنم که تنها آثار پژوهشی که به صورت کتاب در حوزه شعر در بازه زمانی اول فروردین 1385 تا پایان اسفند 1389 منتشرشده است امکان شرکت در جشنواره را دارند.

وی درباره استقبال شعرا از جشنواره نیز گفت: شاهد استقبال قابل ملاحظه‌ای بوده‌ایم که با توجه به تمدید مجدد به طور حتم جشنواره رقابتی‌تری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 154590
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز