همشهری آنلاین: متهم اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی به گفته دادستان کل کشور برای دو همسر خود 10 میلیارد تومان جواهر خریداری کرده که فقط یک فقره از این جواهرات مربوط به برلیانی 6 میلیارد تومانی است. دادستان کل کشور امروز اخبار جدیدی از پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و محمد خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز 6 خبر مهم داد که چهار خبر مربوط به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بود که در جدول زیر می‌آید:

مهمترین خبرهای محسنی اژه‌ای در نشست دادستان کل کشور

ردیف

اخبار دادستان

1

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و فرزندش برای انجام تحقیقات درباره پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی احضار شده‌اند اما بروجردی بازداشت نشده است.

2

لیست تعدادی از شرکت‌های بین‌المللی وابسته به محمد خاوری (مدیرعامل پیشین بانک ملی) به اینترپل ارائه شد و تعقیب خاوری از طریق اینترپل صورت می‌گیرد.

3

مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز در رابطه با پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی بازداشت و پرونده 50 نفر از دستگیرشدگان پرونده فساد مالی تکمیل شد.  

4

متهم اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بیش از 10 میلیارد تومان برای دو همسر خود جواهرات خریده که سند یک برلیان که حدود 6 میلیارد تومان هزینه آن بوده، به دست آمده است.

5

شکایت جمهوری اسلامی ایران از دو نماینده کنگره آمریکا که مسئولان ایرانی را تهدید به ترور کرده بودند انجام شد و موضوع از طریق پلیس بین‌الملل پیگیری می‌شود.

6

بازداشت فردی که به رئیس‌جمهوری لنگه کفش پرتاب کرد.

 

کد خبر 154337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز