همشهری آنلاین: استاندار مازندران گفت: فرد متعرض به رئیس جمهور دارای سابقه اراذل و اوباش در نیروی انتظامی تهران بوده و به هیچ وجه کارگر نساجی مازندران نیست.

به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال مرحوم کردان افزود: خوشبختانه این مراسم با اقبال وسیع مردم همراه بود به طوری که مصلی نماز جمعه ساری مملو از جمعیت بود.

وی افزود: متاسفانه در حاشیه این مراسم و هنگام سخنرانی رئیس جمهور شخصی که دارای سابقه اراذل و اوباش در نیروی انتظامی تهران بوده حرکت ناشایستی انجام داد که بلافاصله توسط خود مردم محکوم شد.

طاهایی افزود: متاسفانه به اشتباه گفته شد که این فرد کارگر نساجی مازندران بوده در حالی‌که وی در دوران ریاست جمهوری گذشته حرکت مشابهی در تعرض به خاتمی انجام داده و بازداشت شده بود.

استاندار مازندران کارگران نساجی مازندران را قشر زحمتکش و شریفی دانست و ادامه داد: آنها مطالباتی دارند که به حق بوده و باید با جدیت دنبال شود و در این فاصله کوتاه حضور رئیس جمهور در استان موضوع مشکلات نساجی مازندران مطرح شد که رئیس جمهوری دستورات ویژه ای برای پیگیری مسائل نساجی دادند.

 

کد خبر 153801
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز