همشهری‌آنلاین: اپراتور تامین تله کام ارائه خدمات نسل سوم موبایل را با پیش ثبت نام سیم‌کارت‌های خود از شهرستان کرج آغاز کرد که این سیم‌کارت‌ها با کد 092030 برای سیم‌کارت‌های دائمی و 092130 و 092133 برای سیم‌کارت‌های اعتباری واگذار می‌شود.

سیمکارت

به گزارش مهر، اپراتور تامین تله کام با انتشار اطلاعیه ای آغاز رسمی پیش ثبت نام سیم‌کارت‌های خود را با نام تجاری «رایتل» اعلام کرده که براین اساس شهروندان کرجی می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت و با ثبت اطلاعات خود شامل آدرس و کدپستی معتبر در شهر کرج، شماره منتخب موردنظر منتخب خود را انتخاب و نسبت به پیش ثبت نام انواع سیم‌کارت‌ دائمی با قیمت مصوب 120 هزار تومان، اعتباری و دیتا با قیمت مصوب 20 هزار تومان اقدام کنند که البته این قیمت‌ها بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است.

ثبت نام قطعی سیم‌کارت‌های نسل سوم در دی ماه  

اپراتور رایتل ثبت نام قطعی برای واگذاری سیم‌کارت‌های خود را پس از پایان زمان پیش ثبت نام و در دی ماه اعلام و تاکید کرده که پیش ثبت نام علاوه بر سایت از هفته آینده در مراکز پستی منتخب نیز صورت می گیرد. همچنین آغاز به کار این شبکه صرفا در کرج و در محدوده تحت پوشش این شبکه خواهد بود.  

امکان مکالمه تصویری با سیم‌کارت‌های نسل سوم  

براساس این اطلاعیه، دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی رایتل می‌توانند از انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و ... استفاده کنند و هزینه مکالمات و سایر خدمات مورد استفاده را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت کنند. همچنین طرح‌ها و بسته‌های خاصی ویژه این مشترکان ارائه خواهد شد که شامل خدمات متنوع با هزینه‌هایی کمتر از تعرفه‌های عادی خواهد بود.  

همچنین مشترکان متقاضی سیم‌کارت‌های پیش پرداخت نیز بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و با شارژ کردن حساب خود از طریق خرید کارت شارژ و یا سایر روش‌های اعلام شده در رسانه‌ها می‌توانند تا سقف اعتبار موجود در حساب خود از انواع خدمات شبکه رایتل شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری و اینترنت استفاده کنند که طرح‌های مخصوص این مشترکان در تحویل سیم‌کارت‌ از طریق رسانه‌ها و تارنمای رایتل اعلام خواهد شد.  

متقاضیان سیم‌کارت دیتا که ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت است می‌توانند به طور دائم و به صورت سیار با استفاده از دستگاه‌های مختلف نظیر انواع تبلت، مودم‌های جیبی با قابلیت 3G و لپ‌تاپ‌هایی که محل نصب سیم‌کارت‌ دارند از اینترنت استفاده کنند. این سیم‌کارت‌ها قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) را نیز دارند. این سیم‌کارت‌ها در این مرحله فقط به صورت پیش پرداخت ارائه خواهد شد.  

رایتل اعلام کرده که مشترکان سیم‌کارت دیتا برای کاهش هزینه‌های ارتباطی خود نسبت به تعرفه‌های عادی می‌توانند با توجه به نوع نیاز خود یکی از طرح‌هایی که در زمان تحویل سیم‌کارت‌ ارائه می‌شود را انتخاب کنند.  

متقاضیان پیش ثبت نام در اولویت‌اند  

رایتل در این فرم ثبت نام که به صورت اینترنتی است، اعلام کرده که انواع بسته ها، طرح‌های خاص و تشویقی و تخفیف‌ها برای خدمات هر یک از سیم‌کارت‌ها، تعرفه‌های عادی انواع خدمات رایتل، همچنین اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های پیش پرداخت و دیتا در زمان تکمیل ثبت نام در همین سایت اعلام خواهد شد.

این اپراتور اعلام کرده که در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام شده و این بدین معناست که متقاضیان دریافت سیم کارت در این مرحله مشخصات خود را به رایتل اعلام می کنند و در زمان واگذاری سیم کارت ها در اولویت قرار خواهند داشت.  

همچنین هر متقاضی در این مرحله فقط یکبار مجاز به پیش ثبت نام است و در صورتی که به هر طریقی با یک کد ملی بیش از یک بار ثبت نام انجام شود، رایتل حق دارد که همه آنها را ابطال کند.  

هنوز زمان تکمیل ثبت نام و نحوه تحویل سیم کارت رایتل از سوی این اپراتور اعلام نشده و این اپراتور تاکید کرده که این زمان از طریق پرتال این شرکت و رسانه های ارتباط جمعی اعلام خواهد شد و در زمان تکمیل ثبت نام هزینه های لازم اخذ می شود.

فقط از اشخاص حقیقی پیش ثبت نام به عمل می‌آید  

در این مرحله متقاضیان فقط می توانند برای پیش ثبت نام در شهر کرج اقدام کنند و نشانی و کدپستی ذکر شده در فرم، محل ارسال سیم کارت خواهد بود که مسئولیت ورود اطلاعات و آدرس اشتباه به عهده متقاضی است.  

رایتل اعلام کرده که در حال حاضر فقط از اشخاص حقیقی پیش ثبت نام به عمل می آید و زمان ثبت نام سازمانها و اشخاص حقوقی از طریق سایت این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.  

هر متقاضی می تواند یک شماره از محدوده شماره های ارائه شده برای سیم کارتهای دائمی و پیش پرداخت انتخاب کند و در صورت صرفنظر از این انتخاب، در هنگام دریافت سیم کارت شماره تعیین شده توسط رایتل به وی اختصاص خواهد یافت. برای سیم کارتهای دیتا امکان انتخاب شماره منظور نشده است.  

کد خبر 154114
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز