همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت خدمات اول گفت: مشترکان سیم کارت‌های دائمی همراه اول درصورت عدم دریافت قبوض خود می‌توانند با شماره تلفن 1868 داخلی 2222 تماس بگیرند و وضعیت قبض خود را پیگیری کنند.

ناصر قدیر کاشانی در گفتگو با همشهری آنلاین با اشاره به آغاز بکار پروژه "توزیع اول" که پخش قبوض مشترکان دائمی اپراتور همراه اول استان تهران را از طریق مجموعه 1868 ممکن می‌کند اظهار داشت: کلیه مشترکان هرگونه شکایتی در این زمینه را می‌توانند از طریق 09990 و یا 1868 مطرح کنند. 

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سهولت در تغییر آدرس قبوض مشترکان دائمی همراه اول گفت: در صورتی که نیاز به تغییر آدرس باشد پرسنلی آموزش دیده از سوی مجموعه خدمات اول - 1868 - به محل کار یا سکونت مشترک مراجعه کرده و با اخذ مدارک لازم و احراز هویت مالک و با دریافت آدرس و کدپستی صحیح و دقیق، تغییر آدرس فرد در سیستم همراه اول به راحتی انجام می‌شود. 

قدیرکاشانی هزینه تغییر آدرس مشترکان همراه اول را مبلغ 1500 تومان عنوان کرد که روی قبوض دوره بعد مشترکان اعمال می‌شود و اظهار داشت: در طرح تغییر آدرس مشترک توسط پرسنل شرکت خدمات اول، مشترکان تنها موظف به پرداخت هزینه پیک موتور سوار هستند؛ همچنین مشترکان با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر نیز می‌توانند اقدام به تغییر آدرس کنند. 

به گفته وی اصلاح و تغییر آدرس مشترکان همراه اول توسط مجموعه 1868 انجام می‌شود گفت: در صورت اصلاح آدرسی که شامل تغییر یک رقم کدپستی و یا پلاک باشد، مشترک به صورت تلفنی می‌تواند اصلاح آدرس قبوض خود را رایگان انجام دهد.

کد خبر 158406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز