همشهری آنلاین: در دو روز اول مسابقات کاپ آسیایی رکابزنان کشورمان موفق به کسب پنج مدال شده‌اند.

دوچرخه سواری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه ‌سواری؛ مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست "چراس" شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.


تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ترکیب (آتوسا عباسی، ریحانه طالبی، رقیه شریفی، عادله نوری، نیکناز فاضلی، زهرا صادق‌زاده و بهنوش برزگر) در بخش بانوان و (ابوالفضل زارع‌زاده، بهنام آرین، علی علی عسگری، محمود پراش، محمود رسولی، حامد جنت، مهدی علمائی، علی ریاحی، حمید بیک خورمیزی و داریوش اسماعیل‌زاده) در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارد.

دراین دوره از مسابقات کاپ آسیایی، موسی اربطی به عنوان مدیر تیم‌های ملی، مارکوس توماس نیگل به عنوان سرمربی، محمد ابوحیدری به عنوان مربی، محمد جواد حضوری به عنوان مکانیسین و لیلی جعفری به عنوان سرپرست تیم بانوان تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کنند.

در نخستین روز این مسابقات ریحانه طالبی، رکابزن ملی‌پوش کشورمان توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول مدال طلای ماده 500 متر جوانان را از آن خود کند.

گفتنی است، مرحله گذشته مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی تایلند، از تاریخ 19 الی 20 شهریورماه سال جاری در پیست 333 متر (سیمانی) "هوامارک" شهر" بانکوک" برگزار شد که در ماده 200 متر دختران و در رده سنی جوانان ریحانه طالبی با عملکردی قابل قبول توانست با کسب مدال برنز، اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را در مواد انفرادی به دست آورد.

 

این مسابقات در روز نخست با کسب مدال طلای ماده یک کیلومتر بزرگسالان توسط محمود پراش ادامه یافت.


وی توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول دومین مدال طلای کاروان دوچرخه سواری ایران را در ماده یک کیلومتر بزرگسالان کسب کند.

رقابت‌های دوچرخه سواری کاپ آسیایی با کسب دو مدال برنز در مواد 500 متر بزرگسالان و سه کیلومتر تیمی بانوان پیگیری شد.

 

بانوان ملی‌پوش کشورمان در دو ماده به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان در ماده 500 متر بزرگسالان: آتوسا عباسی با زمان 38 ثانیه و 2 صدم ثانیه توانست مدال برنز این ماده را از آن خود کند.

در ماده 3 کیلومتر تعقیبی تیمی هم تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب عادله نوری، رقیه شریفی و نیکناز فاضلی دومین مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

دوچرخه سواری

دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی، با کسب مدال نقره در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی توسط رکابزنان ملی پوش کشورمان پیگیری شد.

 

دوچرخه‌سواران روز شنبه 26 آذرماه، در دومین روز مسابقات، در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملی کشورمان باترکیب (حمید بیک خورمیزی، بهنام آرین، حامد جنت و علی ریاحی) توانست با کسب مدال نقره، جمع مدال‌های کاروان ایران را به عدد پنج برساند.

در این ماده رکابزنان تیم‌های هنگ کنگ و مالزی به ترتیب مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

همچنین با برگزاری مسابقات در چهار ماده دیگر نتایج زیر به دست آمد:

در ماده 3 کیلومتر تعقیبی انفرادی جوانان، داریوش اسماعیل‌زاده مقام چهارم را کسب کرد.

در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی بزرگسالان، حامد جنت مقام چهارم را از آن خود کرد.

در ماده 200 متر بانوان و در رده سنی بزرگسالان، آتوسا عباسی و زهرا صادق‌زاده به ترتیب مقام‌های پنجم و نهم را به دست آوردند.

 

 

کد خبر 154005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز