همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) در مجلس از احتمال برگزاری نشست کمیته پنج نفره بررسی طرح سئوال از رئیس جمهوری در این هفته خبر داد و گفت: اعضای این کمیته در حال آماده کردن گزارش نهایی خود و ارائه آن به طراحان اصلی هستند.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که کمیته پنج نفره بررسی طرح سئوال از رئیس جمهوری در هفته گذشته نشستی را برگزار نکرده است، تصریح کرد: اعضای این کمیته در حال آماده کردن گزارش نهایی خود درباره این طرح هستند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی از احتمال برگزاری نشست کمیته پنج نفره بررسی طرح سئوال از رئیس جمهوری در این هفته خبر داد و افزود: با توجه به این که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک است اعضای این کمیته زمان زیادی برای ارائه گزارش نهایی خود ندارند.

وی ادامه داد: اعضای کمیته پنج نفره بررسی طرح سئوال از رئیس جمهوری باید هرچه سریع‌تر گزارش نهایی خود را درباره این طرح در اختیار طراحان اصلی سئوال از رئیس جمهوری قرار دهند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم با بیان این که بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس طرح سئوال از رئیس جمهوری هم‌اکنون ۷۲ امضا دارد، گفت: عده‌ای از نمایندگان بر این باور هستند که این طرح بیش از این امضا دارد.

مسعود پزشکیان، سیدرضا اکرمی، سیدحسین دهدشتی، علی مطهری و عوض حیدرپور شهرضایی پنج عضو کمیته پیگیری اجرای طرح سئوال از رییس جمهوری هستند.

کد خبر 153584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز