همشهری‌ آنلاین: قائم مقام حزب موتلفه با بیان اینکه اگر جای رئیس جمهور بودم برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان به مجلس می‌‍رفتم گفت: سئوال از رئیس جمهور ترس ندارد و احمدی نژاد هم در مقابل سئوالات کم نخواهد آورد.

اسدالله بادامچیان

اسدالله بادامچیان با اشاره به اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور و ارجاع آن به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: من از ابتدا هم معتقد بودم سئوال از رئیس جمهور و پاسخ وی حق نمایندگان است.

وی افزود: نمایندگان مجلس و رئیس جمهور با یکدیگر دشمن نیستند اگر نماینده‌ای سئوال دارد رئیس جمهور باید از همان اول به مجلس می‌آمد و موضوع را تمام می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برخی موضوع سئوال از رئیس جمهور را به چالش تبدیل کردند و عنوان داشتند سئوال از رئیس جمهور مقام وی را تضعیف می‌کند در حالیکه به هیچ وجه اینگونه نیست.

قائم مقام حزب موتلفه با بیان اینکه رئیس جمهور زبانش کم نیست و بلد است از خود دفاع کند، گفت: اگر علی مطهری هم بخواهد در هنگام طرح سئوال از رئیس جمهور صحبت کند، زبان رئیس جمهور برنده‌تر خواهد بود و جواب سخنان را خواهد داد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه اگر جای احمدی نژاد بودم در ابتدای موضوع که 45 امضا جمع شده بود در مجلس حضور پیدا می‌کردم و حرف‌های همه را می شنیدم به مهر گفت: در حال حاضر هم معتقدم رئیس جمهور نباید معطل اعلام وصول طرح سئوال از خود باشد بلکه باید خودش به جلسه غیر علنی با نمایندگان بیاید.

وی همچنین تصریح کرد: سئوال از رئیس جمهور ترس ندارد و احمدی نژاد هم در مقابل سئوالات کم نخواهد آورد.

کد خبر 150482

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز