همشهری آنلاین: مدیر رسانه‌ای باشگاه الهلال عربستان بر این باور است که سوزوکی مسئول قرعه‌کشی لیگ لیگ قهرمانان آسیا عمدا آن‌ها را در گروه D و جایی که تیم‌های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر حضور دارند، قرار داده است.

فوتبال الهلال

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد.

 بر اساس این قرعه کشی، پرسپولیس باید در گروه D با تیم‌های الغرافه قطر، الهلال عربستان و برنده بازی دوم پلی آف غرب رقابت‌ کند.

 عبدالکریم الجاسر مدیر بخشی رسانه‌ای باشگاه الهلال عربستان به انتقاد از سوزوکی رییس کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسوول این قرعه‌کشی پرداخت و گفت: حرکات او مشکوک بود. این قرعه کشی از نظر ما اشکال دارد چرا که اصلا توضیحی درباره چند و چون این گروه‌بندی‌ها نداد. معتقدم که او عمدا ما را در گروه الغرافه قطر و پرسپولیس ایران قرار داد. واقعا تعجب می‌کنم چرا که این برای سومین بار پیاپی است که ما در گروه الغرافه قرار می‌گیریم. کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیم‌های قطری و تیم‌های شرق آسیا با مدارا و تساهل برخورد می‌کند.

 وی افزود: مراتب اعتراض خود را از این قرعه کشی با عبدالرحمن بن مساعد رئیس باشگاه در میان خواهیم گذاشت و مطمئنا شکایتی را علیه کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تنظیم خواهیم کرد.

 طبق برنامه‌ای که AFC اعلام کرده است دور جدید لیگ قهرمانان آسیا از روز سه‌شنبه 16 اسفند ماه آغاز می‌شود که در روز نخست این بازی‌ها پرسپولیس باید در عربستان به مصاف الهلال برود.

کد خبر 153200
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز