چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: لیزا نواک فضانورد مشهور فضاپیمای شاتل ، به اتهام تلاش برای قتل یک زن جوان دستگیر شد،این زن فضانورد متهم است بعد از ربودن رقیب عشقی خود قصد داشته او را به قتل برساند.

چند ماه قبل زمانی که لیزا نواک فضانورد فضاپیمای شاتل با مجله (لیدی جورنال) مصاحبه کرد و از موفقیت‌های خود در زندگی خانوادگی و فعالیتهای فضانوردی‌اش گفت، هرگز کسی نمی‌توانست حدس بزند که او چند ماه بعد در حالی‌که بعد از 19سال از شوهرش جدا شده بود ، درگیر یک ماجرای جنایی رسوا کننده شود.
او در حالی که دهها خبرنگار در اطراف دادگاه اورلاندوی فلوریدا تجمع کرده بودند، به دادگاه رفت تا اتهام آدم ربایی و تلاش برای قتل به او تفهیم شود.
بنا به گزارش پلیس فلوریدا، زن فضانورد قصد داشته رقیب عشقی خود را که یک زن جوان به نام کولین شیپمن است بعد از ربودن به قتل برساند، ظاهرا هر دوی آنها با یک فضانورد مشهور به نام ویلیام اوافلین در ارتباط بوده‌اند که زن فضانورد زمانی که متوجه موضوع شده است تصمیم گرفته رقیب عشقی خود را از میان بردارد.
او برای این منظور به تعقیب خانم شیپمن پرداخته و در پارکینگ ساختمانی به وی حمله‌ور شده، اما نتوانست او را برباید ولی وقتی از داخل خودروی او یک اسپری فلفل، یک اسلحه کمری ، چاقو و یک چسب نواری پیدا شد، پلیس او را به تلاش برای قتل ، آدم ربایی و سه اتهام دیگر دستگیر کرد.
او روز گذشته بعد از آنکه در دادگاه حاضر شد، اتهام خود را انکار کرد ولی قاضی دادگاه وی را با قرار وثیقه 10 هزار دلاری آزاد کرد ، با این حال قاضی از وی خواست از محدوده قضایی خارج نشود.
کد خبر 15242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز