همشهری آنلاین: 228 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با محکومیت تحریم بانک مرکزی توسط آمریکا و برخی کشورهای اروپایی این اقدام را نشانه‌ای آشکار از دشمنی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند

محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه امروز بیانیه ۲۲۸ نفر نمایندگان را درباره محکومیت اقدام انگلیس خبیث درباره تحریم بانک مرکزی قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در این بیانیه آمده است: دولت انگلیس برتر از ابلیس یک بار دیگر عمق کینه و دشمنی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد و با اعلام تحریم بانک مرکزی گام دیگری در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران برداشت.

انگلیس خبیث جدال دیگری از سابقه ننگین خود علیه ملت ایران و کارنامه سیاهش که هیچگاه از تاریخ این ملت زدوده نخواهد شد در تمام سال های بعد از انقلاب اسلامی دست از کینه ورزی بر نداشته است.

از حمایت از سازمان گروهک تروریستی منافقین که انگلیس آغاز کننده آن بود گرفته تا اعمال قطعنامه‌ها و اقدام اخیر که تحریم بانک مرکزی؛ گوشه ای از اقدامات کینه توزانه این کشور بوده است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شدید ظالمانه دولت انگلستان، اعلام می کنیم این اقدامات خصمانه هیچ تأثیری در عزم راسخ ملت ایران در پی نمودن صراط مستقیم نخواهد داشت و ما لحظه ای از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دست نخواهیم کشید و کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا را به گور خواهند برد.

 

 

کد خبر 152003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز