چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم از مذاکره با سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها "سمت" خبر داد و گفت: بر اساس این مذاکرات منابع و کتب سمت بازبینی می‌شود.

سعید قدیمی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: همزمان با فعالیت های زمان بندی شده برای بازنگری علوم انسانی، با مجموعه سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها "سمت" نیز وارد مذاکره شده ایم.

قدیمی اظهار داشت: بر اساس این مذاکره منابع و کتبی را که سمت تولید می کند را بر اساس شاخص های اعلامی وزارت علوم ، بازبینی می کنیم.

وی همچنین از اتمام بازنگری 38 رشته علوم انسانی خبر داد و گفت: وظیفه بازنگری 38 رشته علوم انسانی بر عهده پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم بود که این کار اکنون به پایان رسیده است.

مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم خاطرنشان کرد: اکنون رشته هایی که مورد بازنگری قرار گرفته اند به کمیته های تخصصی ارجاع داده شده اند و پس از اینکه کمیته ها این بازنگری را تایید کردند، این موضوعات به شورای عالی برنامه ریزی ارجاع داده می شوند و پس از تصویب ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: در نهایت شورایعالی برنامه ریزی وزارت علوم مرجع نهایی برای تصمیم گیری درباره بازنگری رشته های علوم انسانی است.

کد خبر 151995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز