جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: موج جدید بارش‌ها در تهران از بعدازظهر شنبه آغاز می‌شود.

زمستان باران

مهندس محسن جباری روز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که موج جدید بارش‌ها از بعدازظهر شنبه در تهران آغاز می‌شود و تا یکشنبه به صورت متناوب ادامه دارد تصریح کرد: بر این اساس در برخی نقاط پایتخت و در برخی ساعات احتمال بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی وجود دارد که بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

 وی با بیان این که برای روز دوشنبه هفته آینده آسمان تهران نیمه‌ابری و سه‌شنبه صاف پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: الگوهای دمایی نیز نشان می‌دهد تا روز دوشنبه تغییرات خاصی در وضعیت دمایی تهران رخ نمی‌دهد ولی از دوشنبه تا پایان هفته کاهش دما را در تهران خواهیم داشت که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در پایتخت به زیر صفر هم برسد.

 هشدار نسبت به آب‌گرفتگی معابر در 18 استان کشور

 سازمان هواشناسی کشور نیز در اخطاریه ویژه‌ای نسبت به آب‌گرفتگی معابر در 18 استان کشور هشدار داد.

 بر این اساس از عصر شنبه و طی روز یکشنبه در استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، قم، تهران، البرز، قزوین و غرب اصفهان به سبب بارش متناوب باران و برف،‌ آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط در روز دوشنبه در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، گیلان، اردبیل و با شدت کمتر در استانهای خوزستان، مازندران و خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد.

کد خبر 151389
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز