همشهری آنلاین: معاون متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران درباره اقدام برخی آموزشگاه های علمی آزاد در دریافت پرونده شماری از دانش آموزان پایه چهارم متوسطه و هدایت آنان برای نام نویسی در این مراکز اخطار داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمود حسینی گفت : برخی آموزشگاه های علمی آزاد در هفته های اخیر بدون توجه به آئین نامه های آموزش و پرورش ، پرونده شماری از دانش آموزان پایه چهارم متوسطه را دریافت و آنان را برای نام نویسی گروهی در این مراکز به صورت داوطلب آزاد ، هدایت کرده اند.
وی ، اقدام این آموزشگاه ها را ، خلاف مقررات آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: موسسان و مدیران این مراکز مکلفند در اسرع وقت با اطلاع رسانی به اولیا و دانش آموزان ، آنان را برای نام نویسی و ادامه تحصیل در واحدهای آموزشی روزانه ، راهنمایی کنند.
حسینی هشدار داد : با توجه به این که از تابستان اعلام کرده بودیم دانش آموزانِ در سن تحصیل فقط باید در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند اگر این آموزشگاه ها در این باره مطابق آئین نامه های آموزش و پرورش عمل نکنند با آنان برخورد قانونی می شود .
وی گفت : آموزش و پرورش شهر تهران تمهیدات لازم را برای نام نویسی از این دانش آموزان در مناطق 19 گانه پایتخت فراهم کرده است.
حسینی افزود : برای ادامه تحصیل برخی از دانش آموزان در نوبت دوم سال تحصیلی نیز، امکانات لازم در مناطق آموزش و پرورش 1 تا 6 ، 8 ، 10 و 11 ایجاد شده است تا از آنان نام نویسی شود گرچه همه مدارس روزانه شهر تهران برای نام نویسی از آنان آمادگی دارند.
بر اساس آخرین اخطار آموزش و پرورش شهر تهران ، موسسان و مدیران آموزشگاه های علمی آزاد مکلف شده اند که پرونده های دانش آموزان را تحویل دهند تا برای نام نویسی و ادامه تحصیل به مدارس روزانه مراجعه کنند.

کد خبر 150939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز