همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که ظرفیت‌های ایران، شرایط منطقه وشرایط کشورهای غربی اجازه نمی‌دهد تهدیداتی که آنها با صدای کلفت علیه کشورمان مطرح می‌کنند، محقق شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی که در حاشیه‌ دیدار با فرهیختگان، فرهنگیان و منتخبین شهر سمنان در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود:‌ البته نباید تهدیدات غرب را منتفی دانست، اما نباید هم، آن را خیلی جدی گرفت؛ چراکه آنها می خواهند هراس ایجاد کنند، لذا جامعه ایرانی و ملت ایران باید همچنان سرفرازانه بایستند، چراکه این موضوع عامل بازدارنده برای آنها است.

وی همچنین تاکید کرد که تهدیدات غرب علیه ایران به اندازه سرو صدایی که این کشورها ایجاد می‌کنند، نیست.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره فعالیت‌های کمیته وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم یادآور شد:‌ همه تلاش‌هایی که در این راستا می شود، اعم از تلاش‌های آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی تلاش‌های معقولی است و این کار درست و صحیحی است که محور روحانیت باشند و کسانی که سابقه انقلابی و اصیلی داشتند. این موضوع حتما به نفع حرکت سیاسی و بلوغ سیاسی جامعه خواهد بود و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسد.

لاریجانی در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که گفته می شود اکثریت مجلس آینده با اصولگرایان خواهد بود، تصریح کرد:‌ من رجال الغیب نیستم که چنین بگویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به پرسش دیگری درباره وضعیت باغ قلهک نیز خاطرنشان کرد:‌ این موضوع هم در قوه قضاییه و هم در هم کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال پیگیری است و باید تکلیف این موضوع روشن شود.

کد خبر 150797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز