دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۳
۰ نفر

مسکو: نویسنده‌ روسی برای الهام گرفتن و تکمیل کردن رمان خود 26 جسد را دزدیده بود و از آنها به‌عنوان دکور‌هایی الهام‌بخش استفاده می‌کرد.

corpse

ماجرا از آنجا آغاز شد که پدرو مادر آناتولی‌ماسکیونا پس از مراجعه به پلیس از وجود 26 جسد در اتاق‌های پسر خود خبر دادند.

این نویسنده 45ساله که به 13‌زبان زنده دنیا صحبت می‌کند به تمامی جسد‌ها لباس‌های رنگارنگی پوشانده و هر یک را در اتاقی قرار داده بود.

جالب اینجاست که همسایه‌ها نیز وی را نابغه‌ای معرفی کردند که بار‌ها در موزه شهر سخنرانی‌های قابل توجهی کرده است. وی که در نبود شاکی خصوصی با قرار وثیقه، آزاد شده بار‌ها نیز در تابوت‌های خالی گورستان ‌خوابیده است.

بزهای نترس

رباط: بزهای نترس منطقه‌ای در کشور مراکش برای خوردن میوه‌های تازه تا نوک درخت‌ها نیز بالا می‌روند. البته تحمل و انعطاف شاخه‌های این درخت‌های موسوم به آرگان که میوه‌هایی به شکل زیتون دارند نیز در نوع خود بی‌مانند است. برای‌نمونه درختی که آقای اُلیور از آن عکاسی کرده است حدود 9بز را روی شاخه‌های خود تحمل می‌کند. رتبه نخست این صعود شجاعانه را نیز باید به بزی داد که روی بلندترین شاخه به ارتفاع 6متر رفته است. یکی از چوپان‌های محلی می‌گوید: تعداد بز‌هایی که بالای یک درخت‌ می‌روند گاهی به 15راس نیز می‌رسد.

تمرین‌های طاقت‌فرسا

پکن: انتشار تصاویر جدیدی از تمرین‌ طاقت‌فرسای یکی از هنرجویان چینی، یک‌بار دیگر توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کرده است. در این تصویر استاد مدرسه هنر‌های نمایشی پکن در حال کمک به یکی از هنرجوهاست تا انعطاف بدنی خود را افزایش دهد. در این مدرسه بیش از 200هنرجوی 4‌تا 17ساله مشغول تمرین هستند. سختی‌هایی که این هنرجو‌ها باید تحمل کنند به تمرین‌ها ختم نمی‌شود؛ برای نمونه هر یک از آنها باید 12سال در این مدرسه آموزش ببینند تا مدرکی را که برای ورود به دانشگاه هنر لازم دارند دریافت کنند.

گران‌ترین خانه جهان

بمبئی: گران‌ترین خانه جهان در شهر بمبئی هند بی‌استفاده رها شده است. این خانه در کشوری که چند میلیون بی‌خانمان دارد و متوسط درآمد اغلب مردم 2دلار در روز است متعلق به کسی است که عنوان نهمین ثروتمند جهان را دارد. گفتنی است ثروت موکش امبانی به بیش از 27میلیارد دلار می‌رسد. ثروتمندترین مرد هند، دلیل خود برای بی‌استفاده ماندن این خانه را اینگونه بیان می‌کند: «به‌نظر من زندگی در این خانه شگون ندارد و چنانچه در آن زندگی کنیم ممکن است طلسم شویم». روی سقف این خانه 6طبقه محلی برای فرود 3هلی‌کوپتر درنظر گرفته شده است.

کد خبر 150570
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز