همشهری آنلاین: مربی استقلال گفت: قصد داریم فردا برای چهارمین مرتبه پرسپولیس را شکست دهیم.

فریبا بهتاش

 به گزارش فارس، بهتاش فریبا در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه دوشنبه استقلال و پرسپولیس در جام ولایت گفت: فکر می‌کنم زمان برگزای این جام که اسم بزرگی دارد نامناسب بود. اگر به گونه‌ای بود که بازیکنان ملی هم می‌توانستند در آن حضور داشته باشند و در بین استراحت تیم‌های لیگ نبود، بهتر بود و مردم می‌توانستند برای دیدار بیشتر به ورزشگاه بیایند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان در استراحت بودند و 4 بازیکن از جمله امیرآبادی را از مسافرت فرا خواندیم روز گذشته برابر ناسیونال بازی بدی انجام ندادیم. تا دقیقه 55 سوار بازی بودیم و فرصت‌های خوبی داشتیم اما از این زمان به بعد از لحاظ بدنی افت کردیم و پس از اینکه گل را خوردیم دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم در حالی که آنها فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند. در هر حال باختیم اما این دیدار یک مسابقه تدارکاتی خوب برای لیگ محسوب شد.

 مربی استقلال در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: از همه داشته‌هایمان برای این دیدار استفاده می‌کنیم و حتی با حضور بازیکنان امید هم با تمام قوا به میدان می‌رویم. بحث انتقام دراین بازی مطرح نیست چرا که در فوتبال یک روز برد است و یک روز باخت. ما سه بازی را برده‌ایم و امیدوارم پیروزی‌هایمان فردا هم ادامه داشته باشد.

 فریبا یادآور شد: بازیکنان همواره انگیزه خاصی دارند و چه امید باشند و چه بزرگسال با تمام قدرت در این دیدار بازی خواهند کرد. ضمن اینکه از مردم می‌خواهم به استادیوم بیایند تا در این دربی کوچک هم با هیجانات و شور و حال خود برگزار شود.

 وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال نسبت به اهمیت دربی فردا توجیه شده‌اند یا خیر گفت: فکر می‌کنم که اسم این دربی، دربی72 نیست اما اهمیت آن گوشزد شده است. این بازی همواره شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه‌اش همیشه مهم است و مردم نسبت به آن حساس هستند.

 فریبا در مورد اینکه دروازه‌بانان دوم استقلال و پرسپولیس نسبت به هم از تفاوت سطح فاحشی برخوردارند، یادآور شد: به نظرم هادی زرین ساعد که روز گذشته اولین بازی‌اش را انجام داد، خوب بود. هر بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌آید اولین بازی‌اش مهم است و هادی هم خوب بود و خوب هم توپ گرفت و روی گل هم مقصر نبود. ما باید دروازه‌بان دوم را جایی آزمایش می‌کردیم چرا که اگر برای رحمتی اتفاقی بیفتد باید از زرین ساعد استفاده کنیم و این بازی فرصتی شد تا استرس اولیه را از خود دور کند.

 وی در مورد حکم انضباطی بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: ورود کردن به این داستان سخت است. آنها کارشان بسیار زشت بود. از یک طرف بچه‌های این مرز و بوم هستند و زحمت کشیدند. ما با گل نصرتی به جام جهانی رفتیم. باید گوششان را بگیرند اما باید جوری باشند که محو نشوند. اینها خانواده دارند و آبروی خانوادگی برای آنها مهم است. خودشان متاسف هستند. با این حال ورود به این داستان سخت است و امیدوارم هر رایی صادر می‌شود به خوبی این موضوع را جمع کند.

 فریبا در ادامه گفت: در قرعه کشی قبل از مسابقه جام ولایت به تیم خسته ما کمتر استراحت رسید و پرسپولیس 4 روز استراحت می‌کند. ما تقاضا کردیم این بازی حتی یک روز به تاخیر بیفتد که این اتفاق نیفتاد اما امیدوارم بازی فردا از لحاظ فنی بازی خوبی شود.

کد خبر 150474
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز