همشهری آنلاین: تیم بایرن مونیخ، موفق‌ترین نماینده‌ آلمان در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی ایتالیا را شکست داد. بازی پر گل دو تیم دو اخراجی هم در بر داشت.

Gomez

چهارمین دور از مرحله‌ گروهی دیدارهای لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا شامگاه چهارشنبه (۲نوامبر/ ۱۱آبان) به پایان رسید. بایرن مونیخ، سومین نماینده‌ آلمان در این رقابت‌ها در این شب میزبان ناپولی ایتالیا بود. این دو تیم دیدار رفت را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشته بودند.

مصاف شامگاه چهارشنبه با خیمه‌ سنگین میزبان بر روی دروازه‌ ناپولی آغاز شد و تا پایان نیمه‌ نخست به همین روال ادامه یافت. سه گل بایرن در دقایق ۱۷، ۲۳ و ۴۲ حاصل این روند بود که هر سه را گومز به ثمر رساند. او با این حساب در مجموع ۴ دیدار مرحله‌ گروهی چمپیونزلیگ ۲۰۱۲ - ۲۰۱۱ اروپا شش گل وارد دروازه‌ حریفان کرده است.

کم‌کارترین بازیکن این نیمه مانوئل نویر، بهترین فوتبالیست سال آلمان در چارچوب دروازه‌ بایرن بود. بازیکنان مهمان در ۴۵دقیقه‌ نخست تنها یک موقعیت گلزنی داشتند که البته بهترین استفاده از آن را بردند و دو دقیقه مانده به سوت پایان این نیمه یکی از گل‌های شاگردان یوپ هاینکس را جبران کردند. این گل از روی یک ضربه‌ ایستگاهی و با ضربه‌ سر فدریکو فرناندز، مدافع آرژانتینی تیم مهمان به ثمر رسید. جالب این‌که دیگر گل ناپولی را هم همین بازیکن در دقیقه 79 و باز هم با ضربه‌ سر به ثمر رساند.

بایرن مونیخ با احتساب امتیازهای دیدار شامگاه چهارشنبه ۱۰ امتیازی و صعودش از گروه نخست بازی‌ها به مرحله‌ یک‌هشتم نهایی تقریبا مسجل شد. ناپولی در مقابل ۵ امتیاز از ۴بازی دارد و کار بسیار دشواری برای صعود در پیش دارد.

دیگر دیدارهای شامگاه چهارشنبه

هم‌زمان با بازی بایرن مونیخ-ناپولی، در همین گروه منچستر سیتی مهمان ویارئال بود و سه بر صفر حریف خود را شکست داد. گل‌ها من سیتی را یحیی توره (30 و 71) و ‌بالوتلی (3+45) به ثمر رساندند. تیم منچستر سیتی بدین ترتیب 7 امتیازی شد و پس از بایرن مونیخ در مکان دوم جدول گروه نخست قرار گرفت. کار تیم اسپانیایی این گروه هم تمام است.

منچستر یونایتد، مدافع عنوان نایب‌قهرمانی این بازی‌ها مهمان خود گالاتی رومانی را با ۲ گل والنسیا (8) و سیرگی (87، گل به خودی) پشت سر گذاشت، آژاکس آمستردام دینامو زاگرب را با ۴ گل فان در ویل (20)، سلیمانی (25)، دی یانگ (65) و لودِیرو (2+90) شکست داد و رئال مادرید دو بر صفر و با گل‌های دقایق 24 و 69 (پنالتی) کریستیانو رونالدو المپیک لیون فرانسه را در خانه‌اش مغلوب کرد.

فان در ویل

اینترمیلان که در جدول ۲۰ تیمی سریA ایتالیا در مکان هفدهم قرار دارد، لیل فرانسه را دو بر یک به زانو درآورد. ساموئل و میلیتو در دقایق 18 و 65 برای اینتر و تولیو دو ملو در دقیقه 83 برای لیگ گلزنی کردند.

تساوی بدون گل ترابوزان‌اسپور ترکیه با زسکا مسکو و تساوی یک بر یک بنفیکا لیسبون پرتغال و بازل سوئیس نیز نتیجه‌ دیگر دیدارهای چهارشنبه شب بود.

 

کد خبر 150336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز