جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

ساعتی قبل از نخستین مسابقه پرسپولیس در جام ولایت، در شرایطی احمدرضا عابدزاده و کریم باقری به کادرفنی این باشگاه اضافه شدند که عابدزاده سمت مربی دروازه‌بانان پرسپولیس را نپذیرفت.

ورزش فوتبال

همبازی حمید استیلی در جام‌جهانی 98 فرانسه در مصاحبه‌ای اعلام کرده که حاضر نیست با سرمربی پرسپولیس کار کند. احمدرضا عابدزاده در این باره می‌گوید:«من پنجشنبه گذشته نماینده خود را نزد علی پروین فرستادم که در جلسه‌ای شرایط حضورم در پرسپولیس را برای او بازگو کند که آنها در آن جلسه به یک توافق ضمنی هم رسیدند و پس از آن بنا شد که من برای انجام صحبت‌های نهایی در جلسه‌ای با حضور پروین و رویانیان شرکت کنم‌ اما ناگهان استیلی در اخبار اعلام کرد که من به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب شده‌ام، درصورتی که نماینده من در همان جلسه‌ای که با پروین داشته به او گفته است که من به‌عنوان مربی دروازه‌بانان با پرسپولیس کار نخواهم کرد و روی این موضوع هم توافق کرده بودند. حتی نماینده من به پروین گفته بود که به‌عنوان مربی می‌آیم اما دروازه‌بان‌ها را هم تمرین می‌دهم.»

این در حالی است که خبر حضور عابدزاده در کادرفنی توسط سرمربی پرسپولیس اعلام شد. گفته می‌شود عابدزاده انتخاب استیلی نبوده ولی از آنجایی که او را به جای سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه‌بانان درنظر گرفته بودند، استیلی مجبور شده از عابدزاده حمایت کند. به همین دلیل، عزیزیان که در تازه‌ترین تغییرات کادرفنی از پرسپولیس اخراج شد، می‌گوید:«به من زنگ زدند و گفتند نمی‌توانی سر تمرین حضور پیدا کنی و من هم این کار را انجام دادم و به تمرینات نرفتم. خودم هم در جریان نیستم که چه اتفاقی افتاده است. قبل از این تصمیم‌گیری با استیلی صحبت کردم و حرف‌های خودم را زدم. به‌نظر من طوری شده که هر حرفی می‌زنند، استیلی گوش می‌کند و این حرف او نیست که من باید از تیم جدا شوم. استیلی دیگر نمی‌تواند فشارها را تحمل کند و اخلاقش هم قبلاً این طور نبود و نمی‌گذارند که او تمرکز داشته باشد. متأسفانه کسانی که به رویانیان خط می‌دهند به فکر موفقیت پرسپولیس نیستند.» او در مورد اینکه گفته می‌شود وی به‌عنوان استعدادیاب باشگاه معرفی خواهد شد، اضافه می‌کند:«مربی دروازه‌بانان بودم اما حالا نیستم. باید خودم تصمیم بگیرم که می‌مانم یا می‌روم و آنها نمی‌توانند پیش از آنکه صحبتی با من داشته باشند پستی را برایم تعیین کنند.»

جدایی سعید عزیزیان و حضور نیافتن عابدزاده در کادرفنی می‌تواند سردرگمی مسئولان باشگاه پرسپولیس را در تصمیم‌های ناگهانی به تصویر بکشد. البته عابدزاده به یک شرط حاضر است در کادرفنی حضور یابد. او می‌گوید: «نماینده من در همان جلسه به پروین اعلام کرده که من با استیلی کار نمی‌کنم و فقط با آمدن مربی خارجی دستیار او می‌شوم.» و این روزها مذاکره باشگاه پرسپولیس با مصطفی دنیزلی کاملا آشکار شده است. محمد رویانیان، می‌گوید: «من نمی‌توانم این موضوع را بیان کنم چون استیلی رهبری تیم من را بر عهده دارد، او جوان خوب و متدینی است و با تیم ما قرارداد دارد. صحبت من با دنیزلی ممکن است برای فصل آینده باشد و باید ببینیم که ایشان با چه مقدار پول حاضر هستند به تیم پرسپولیس بیایند. بنابراین مذاکره برای سرمربیگری تیم پرسپولیس عیبی ندارد.» البته او دیروز خبرداد که اریکسون و میلوتینوویچ هم به گزینه‌‌های سرمربیگری پرسپولیس اضافه شده اند.

عاشوری: نگران خودم نیستم

در میان اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس، پذیرفتن کریم باقری به‌عنوان یکی از اعضای کادرفنی عجیب بود. کاپیتان سابق پرسپولیس که بعد از پایان دوران بازی‌اش هیچ‌گاه حاضر نشده بود در قامت یک مربی ظاهر شود، به گفته حمید استیلی قرار است از این پس بازیکنان پرسپولیس را تمرین دهد. سرمربی پرسپولیس اضافه می‌کند: «قرار است باقری در کنار بازیکنان باشد و تیم را تمرین دهد. البته او پستی را قبول نکرده است.» جالب اینکه استیلی و باقری پس از پیروزی پرسپولیس برابر ناسیونال پاراگوئه به امارات سفر کردند و گفته می‌شود برای دیدن دو بازیکن به این سفر رفته اند.

کد خبر 150291
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز