مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

با بهره‌برداری از پل و زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید گمنام-کردستان و تقاطع شهید گمنام-کارگر تا مهر سال آینده ترافیک این محور روان خواهد شد.

highway

به گزارش شهرنوشت، بزرگراه شهید گمنام بزرگراهی شرقی- غربی در مرکز تهران و انشعابی از بزرگراه جلال‌آل‌احمد است که از پل گیشا آغاز شده و پس از گذر از چهار‌راه امیر‌آباد(کارگر شمالی) و تقاطع با بزرگراه کردستان به میدان گلها و در نهایت به میدان فاطمی ختم می‌شود. این بزرگراه یکی از بزرگراه‌های پرترافیک شهر تهران است که به‌دلیل تقاطع داشتن با بزرگراه‌هایی نظیر کردستان، جلال‌آل‌احمد، خیابان کارگر شمالی و میدان فاطمی بسیار پر رفت و آمد و شلوغ است که در ساعات پیک ترافیک نیز مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

به گزارش شهر نوشت، هم اکنون برای کاهش بار ترافیکی این محدوده عملیات اجرایی زیرگذر و پل تقاطع شهید گمنام-کردستان و شهید گمنام-کارگر در حال انجام است که به گفته معاون فنی و عمرانی منطقه 6 تا بازگشایی مدارس در سال91 به اتمام می‌رسد. وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه تمامی چراغ‌های راهنمایی این محدوده حذف می‌شود، گفت: این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده و هم اکنون در حدود 23درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. رحمانی اضافه کرد: زیرگذر در ضلع شرق به غرب بزرگراه شهید گمنام احداث می‌شود و پل، بزرگراه را از سمت غرب، به کردستان شمال می‌برد.

وی افزود: عرض زیرگذر نیز در حدود 11متر است، این مسیر شامل 2 خط عبوری، 2حاشیه ایمنی و 2 پیاده‌رو خواهد بود. رحمانی ادامه داد: با توجه به اینکه علاوه بر زیرگذر و پل تقاطع شهید گمنام و کردستان، زیرگذر شهید گمنام و کارگر نیز در حال احداث است، به‌زودی گره ترافیکی از این محدوده حذف می‌شود. رحمانی از تکمیل زیرگذر تا پایان امسال خبر داد و افزود: اجرای این دو پروژه 18ماهه بود اما با توجه به تأکیدات شهردار تهران تا پیش از آغاز مهر سال91 به اتمام خواهد رسید. گفتنی است با احداث زیرگذر و پل در تقاطع شهید گمنام و کردستان خودرو‌ها می‌توانند از 3 مسیر سطح، پل و زیرگذر تردد کنند و همین امر روانی ترافیک را به‌دنبال خواهد داشت.

کد خبر 150129
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز