همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام آرم ورود به محدوده طرح ترافیک سال 1391 از روز یکشنبه 15 آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

آرم  طرح ترافیک

 وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: سایت ثبت نام متقاضیان آرم از 15 آبان ماه باز خواهد شد و ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی از همان روز آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 وی تاکید کرد: آرمهای جدید طرح ترافیک 30 آبان رونمایی می‌شوند.

 نوروزی همچنین در وب‌سایت شخصی خود نوشت: اعتراف می‌کنم سال قبل واقعا اذیت شدیم. با توجه به اینکه نرم افزار قبلی بیش از پنج سال کار کرده بود و ما بنا به چندین دلیل باید حتما نرم افزار را کاملا تغییر می‌دادیم کار بسیار طاقت فرسایی داشتیم که به همت تمام همکارانم و از همه مهمتر پشتیبانی مدیران ارشد شهرداری تهران به نحو مطلوبی خاتمه یافت.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: سال آتی هم همانند سال قبل تمام متقاضیان آرم از جمله دوستان عزیز خبرنگار باید الزاما ثبت‌نام اینترنتی داشته باشند و صدور حتی یک فقره آرم بدون ثبت‌نام اینترنتی، پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری، کنترل معاینه فنی به صورت کاملا آنلاین و پرداخت وجه آرم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری امکانپذیر نخواهد بود.

 وی تصریح کرد: خیلی خوب یادم می‌آید یکی از محافظین دکتر قالیباف شهردار تهران وقتی خونسردی مطلق و اصرار من را برای الزامی بودن ثبت‌نام اینترنتی خودروی شخصی وی دید دقایقی متحیر بود و شاید باور این موضوع برایشان واقعا سخت بود! شاید برای برخی از عزیزان هم سخت بود که روند صدور آرم دوره 90 را صفر و یک می‌دیدند ولی با همت و تلاش همگان به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم و خداوند را شاکریم.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ادعا می‌کنم در آرم طرح ترافیک دوره سال 90 حتی برای یک دستگاه خودرو بدون ثبت نام اینترنتی، امکان گرفتن آرم مهیا نشد. به امید حق بزودی نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار خواهیم کرد و اطلاعات دقیقی را تقدیم خواهم نمود.

 وی خاطرنشان کرده است: اگر اتفاق خاصی نیافتد 30 آبان ماه 90 هم رونمایی کاملا متفاوتی از آرم طرح ترافیک سال 91 در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد در اسفند 90 تمام آرم‌های متقاضیان را چاپ کرده و تحویل دهیم البته به شرطی که روند تصویب لایحه نرخ آرم در شورای اسلامی شهر تهران و سایر مراجع ذیربط در زمان مناسب به اتمام برسد.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: مطمئنم و از صمیم قلب اعتقاد دارم همانند سال گذشته، موفقیت پروژه صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران کاملا به همکاری و حمایت اصحاب رسانه بستگی خواهد داشت. خدایا به امید تو!

وب سایت شخصی وحید نورزی، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از روز گذشته همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا (س) در نشانی www.avayesabz.net راه‌اندازی شده است.

کد خبر 149862
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز