همشهری آنلاین: معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به شرکت قطارهای مسافری رجا ابلاغ شده است که اجازه ندارند بلیت‌های گروهی را گران تر بفروشند، گفت: با هر گونه گرانفروشی، برخورد قانونی و تعزیراتی می‌شود.

آقای منصور عرب یار محمدی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه شرکت رجاء تا چندی پیش بلیت‌های گروهی قطار را با 50 درصد افزایش قیمت به مردم می‌فروخت، گفت: راه‌آهن جلوی این فروش غیرقانونی را گرفته است اما شرکت رجاء هم از فروش بلیت‌های گروهی باقیمت‌های مصوب خودداری می‌کند.

وی افزود: حدود 10 روز است که شرکت رجاء در فروش بلیت‌های گروهی مسافرت با قطار مشکل ایجاد کرده است.

عرب یارمحمدی ادامه داد این شرکت تا چندی پیش بلیت گروهی صادر و چارتر می‌کرد و 50 درصد افزایش قیمت به صورت غیر قانونی و بدون اطلاع راه آهن در بلیت‌ها اعمال می‌شد.

وی یادآور شد: شرکت راه آهن پس از اطلاع یافتن از این موضوع، با شرکت رجاء مقابله کرد و اجازه نداد بلیت‌های گروهی با افزایش قیمت مواجه شود و فقط می‌توانند بلیت‌های گروهی را با قیمت‌های مصوب ارائه دهند.

عرب یارمحمدی تصریح کرد: طبق قانون در فروش بلیت‌های گروهی هیچ افزایش قیمتی نباید اعمال شود و راه آهن اجازه دریافت قیمت بیشتر از مصوب را در این بلیت‌ها نمی‌دهد.

وی تصریح کرد‌: اخیراً نیز شرکت راه آهن درباره غیرقانونی بودن این کار رجاء نامه رسمی به این شرکت ارسال کرده اما متأسفانه شرکت رجاء هیچ بهایی به این نامه نداده است و تمکین نمی‌کنند.

معاون امور مسافری راه آهن گفت‌: در این باره شکایت‌های بسیاری از سوی مردم به معاونت مسافری راه آهن ارائه شده است.

کد خبر 149859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز