شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه (4 آبان) با برگزاری شش دیدار ، هفته دوم خود را پشت سرگذاشت.

basketball

تیم‌های پتروشیمی بندرامام، مهرام تهران، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری گرگان، فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در تهران تیم پتروشیمی بندرامام مقابل تیم پویای تهران به میدان رفت و موفق شد 68-87 حریف جوان خود را شکست دهد.

در بندر ماهشهر تیم مهرام تهران در غیاب صمد نیکخواه بهرامی به سختی از سد میزبان خود، صنایع پتروشیمی ماهشهر گذشت. تیم صنایع پتروشیمی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند در دو بازی اول خود مقابل قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ، بازی‌های قابل قبولی را ارائه کرده تا نوید حضور یک تیم خوب در جنوب کشور را بدهد.

در اصفهان تیم فولاد ماهان این شهر موفق شد به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کند و همیاری شهرداری زنجان را 66-89 شکست دهد.

اما در اهواز تیم دانشگاه آزاد تهران دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم حفاری ملی اهواز را که با آمدن حامد حدادی حال و هوای دیگری پیدا کرده است شکست داده و به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

تیم شهرداری گرگان نیز در زمین خود موفق شد تیم جهش ترابر قم را شکست دهد تا هواداران پرشور گرگانی اولین پیروزی تیم محبوب خود را در هفته دوم مسابقات جشن بگیرند و در بازی آخر، تیم ذوب آهن اصفهان دومین شکست فصل را به میزبان خود تیم لوله آ.اس شیراز تحمیل کرد. این مسابقه 79-59 به سود تیم ذوب آهن خاتمه یافت.

 

کد خبر 149677
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز