پنجشنبه ۵ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز مدیریت راه‌ها‌ی کشور گفت: محور شمشک به دیزین در استان تهران به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

برف شمشک و دیزین

به گزارش واحد مرکزی خبر، طبیبی افزود: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری در روزهای پایانی هفته و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، همه فعالیت های کارگاهی در روزهای پایانی هفته متوقف شده است.

وی اضافه کرد: مرکز مدیریت راه‌ها با همکاری ادارات کل راه وترابری استان‌ها به تعطیلی این کارگاه‌های عمرانی اقدام کرده است ولی این محدودیت در مورد کارگاه‌هایی که حالت اضطراری دارند و یا پیشاپیش برای روزهای تعطیل نیز مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند ایجاد نمی‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک جاده ای در شب و روز گذشته روان بوده و بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از سامانه های هوشمند ترددشمار در 604 محور مواصلاتی کشور‏‏‏‏‏‏‏‎‎‎، در 24 ساعت گذشته، میانگین سرعت تردد در شبکه راه‌های کشور80 کیلومتر در ساعت بوده است که نشانه روان بودن ترافیک در شبکه راه‌هاست.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد، در 24 ساعت گذشته از چهار میلیون و 186 هزار و422 تردد ثبت شده در محورهای کشور،21 درصد به تردد وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است.

طبیبی گفت: ‌در این مدت، زمان اوج تردد ساعت 17 تا 18 به تعداد 285هزار822 دستگاه و زمان کمترین تردد ساعت 6 تا 7 به تعداد162 هزار و 275 دستگاه وسیله نقلیه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور محورهای دارای بیشترین تردد را در 24 ساعت گذشته، آزادراه کرج - تهران به تعداد 100 هزار و 559 وسیله نقلیه، آزادراه تهران - کرج به تعداد 87 هزار و202 وسیله نقلیه و آزادراه کرج - قزوین به تعداد51 هزار و 162 وسیله نقلیه برشمرد.

وی اعلام کرد: رانندگان می‌توانند با اطلاع از این آمارها محورها و ساعات مناسبی برای سفرهای خود انتخاب کنند.

کد خبر 149592
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز